FlixMobility grupa, globalni pružatelj usluga mobilnosti kojoj pripadaju brendovi FlixBus i FlixTrain, objavila je da od FirstGroupa preuzima američku autobusnu kompaniju Greyhound Lines, Inc. Ovo preuzimanje važan je korak u nastojanju FlixMobility grupe da pruži jednostavna, pristupačna i ekološki prihvatljiva putovanja za putnike diljem svijeta, navodi se u priopćenju.
Transakcija je provedena preko korporacije Neptune Holding Inc, koja je u potpunosti kontrolirana od FlixMobilitya. Preuzimanje obuhvaća operativno poslovanje, što uključuje vozni park, zaštitne znakove i određenu drugu imovinu i obveze.
FlixBus globalna mreža autobusnih linija obuhvaća više od 2500 destinacija u 36 zemalja izvan SAD-a s 400.000 dnevnih veza. Greyhound trenutno povezuje gotovo 2400 destinacija diljem Sjeverne Amerike kojeg koristi gotovo 16 milijuna putnika svake godine.
Međunarodni autobusi su ključni za revoluciju održive mobilnosti diljem svijeta upravo zahvaljujući ekološkoj učinkovitosti, odnosno manjoj emisiji CO2. Nedavni krug financiranja FlixMobility grupe omogućio je značajno približavanje njenoj viziji zelenih i pristupačnih putovanja dostupnih svima.
“Putnici diljem Sjeverne Amerike sve više traže pristupačna, udobna, pametna i održiva rješenja za putovanja. Primamljiva ponuda će zasigurno privući značajan broj putnika s privatnih automobila na međugradske autobuse. FlixBus i Greyhound će zajedno doskočiti ovoj potražnji. Kako se naše poslovanje nastavlja oporavljati od posljedica pandemije, s našim inovativnim pristupom i fokusom na putnika, ponovit ćemo uspjeh koji smo postigli već u 37 zemalja”, uvjeren je André Schwämmlein, suosnivač i glavni izvršni direktor FlixMobility grupe.
“Neprestano širenje naše mreže autobusnih linija kroz partnerstva i akvizicije oduvijek je bilo integrirani dio naše strategije kako bismo postali globalno prisutni. Akvizicija Greyhounda je ogroman korak naprijed i značajno jača poziciju FlixBusa u Sjedinjenim Državama. FlixBus i Greyhound timovi dijele zajedničku viziju kako bi osigurali dostupnu pametnu, pristupačnu i održivu mobilnost za sve”, rekao je Jochen Engert, suosnivač i glavni izvršni direktor FlixMobility grupe.
“Prodaja Greyhounda FlixMobility grupi dio je naše strategije u racionalizaciji portfelja kako bismo FirstGroup preusmjerili prema poziciji vodeće tvrtke u javnom prijevozu u Velikoj Britaniji. Snaga Greyhounda predstavljaju njegovi ljudi i želim im zahvaliti na nepokolebljivoj predanosti putnicima i zajednicama. Kao dio FlixMobility grupe, siguran sam da će Greyhound nastaviti rasti i razvjati se u godinama koje dolaze”, rekao je David Martin, Izvršni predsjednik FirstGroup plc.
FlixBus je u posljednjih nekoliko godina razvio najveću europska mreža autobusnih linija, a u 2019. prevezao je više od 62 milijuna putnika. Kupovina Greyhounda obilježava važnu prekretnicu u globalnoj strategiji rasta FlixMobilityja i ključan je pokretač budućeg razvoja kompanije.
FlixBus je prve linije u SAD-u pokrenuo 2018. u jugozapadnom dijelu države, uključujući Los Angeles, Las Vegas i Phoenix. Od tada je kompanija proširila poslovanje na dodatne destinacije u jugozapadnom dijelu te je uvela linije kojima se povezuju destinacije na jugu, sjeveroistoku i sjeverozapadu zemlje.