HPB ukinuo upotrebu pečata za poslovne klijente

Hrvatska poštanska banka među prvima je ukinula pečat za poslovne klijente i tako podržala inicijativu vlade za olakšavanje poslovanja poduzetnicima

107
HPB ukidanje pečata

Hrvatska poštanska banka od 1. srpnja 2017. godine svojim poslovnim klijentima omogućava poslovanje bez upotrebe pečata. Time je banka u državnom vlasništvu još jednom pokazala kako je spremna na brze promjene i uvođenje bolje poslovne prakse.

HPB novom poslovnom praksom želi olakšati poslovanje svojih klijenata, smanjiti administraciju i pridonijeti snižavanju njihovih troškova, navodi se u priopćenju povodom ukidanja upotrebe pečata.

Uvođenjem jednostavnijeg poslovanja s klijentima, uključujući ukidanje upotrebe pečata, HPB podržava Vladine reforme za stvaranje modernog poslovnog okruženja uz uštede u javnom i privatnom sektoru. HPB je također bila prva banka koja je klijentima omogućila pristup sustavu e-Građani s jednostavnim i brzim uslugama javne uprave.

Postupno ukidanje upotrebe pečata iz hrvatske poslovne prakse važno je i za pokretanje novih poslova i osnivanje poduzeća te HPB i na ovaj način želi potaknuti nove poduzetnike i njihov biznis u startu učiniti lakšim i jednostavnijim.