Httpool Hrvatska postaje Aleph

Objedinjenjem, Aleph postaje snažan, jedinstven sustav za širenje tržišta koji omogućuje raznovrsniju ponudu usluga i veće globalne mogućnosti za rast i razvoj klijenata

40
[Izvor: Pixabay]

Aleph Grupa objedinila je kroz inicijativu One Brand sve svoje brendove, uključujući i Httpool Hrvatska, pod imenom Aleph. Riječ je o mreži globalnih digitalnih stručnjaka i tehnoloških rješenja koja omogućuju rast digitalnog ekosustava.

“Alephova stručnost povezuje tisuće oglašivača s milijardama potrošača diljem svijeta, stvarajući tržišta za rast lokalnih tvrtki putem digitalnog oglašavanja. Višestruki, uglavnom regionalni brendovi Grupe uključivali su Httpool, IMS Internet Media Services, Ad Dynamo i Connect Ads, te su predstavljali odabranog adtech partnera za vodeće svjetske platforme, oglašivače i agencije. Objedinjenjem, Aleph postaje snažan, jedinstven sustav za širenje tržišta koji omogućuje raznovrsniju ponudu usluga i veće globalne mogućnosti za rast i razvoj klijenata.

Ova promjena omogućit će veću suradnju i razmjenu znanja, poboljšati profesionalni razvoj i povećati mogućnosti kako bi klijentima iz Hrvatske bio dostupan puni paket usluga. Time će Aleph ojačati svoju poziciju u Hrvatskoj, omogućiti širenje u regiji te osigurati još kvalitetniju stručnu lokalnu podršku”, navodi se u priopćenju.

“Otvaranjem novog uzbudljivog poglavlja naše kompanije pod Aleph brendom ujedinili smo naše lokalne stručnjake i vlastitu tehnologiju. Globalna stručnost Alepha omogućit će isporuku maksimalne vrijednosti našim partnerima, oglašivačima, agencijama i malim i srednjim poduzećima u Hrvatskoj, uz brzu i neprekidnu lokalnu podršku, istovremeno im pomažući da rastu”, istaknula je Ivanka Mabić Gagić, izvršna direktorica Httpool by Aleph Hrvatska, dodavši kako svi ugovori s klijentima i svakodnevna komunikacija ostaju jednaki kao dosad, te se odvijaju putem tvrtke Noovo internet d.o.o.

Aleph Grupa se od 2021. proširila s 90 na 150 tržišta na pet kontinenata, a njen tim surađuje s više od 45 partnera. Osim svoje ključne adtech ponude, posljednjih nekoliko mjeseci Aleph se proširio lansirajući nove usluge – Aleph Payments i Aleph Express. Nadovezujući se na Alephovo gotovo dva desetljeća vrijedno iskustvo u upravljanju prekograničnim kreditima i plaćanjima za svoje partnere, Aleph Payments pruža samostalna rješenja za osiguranje kredita i plaćanja za tvrtke. Aleph Payments pojednostavljuje financijske složenosti poput KYC, lokalnih plaćanja, naplate, deviznih razmjena i poreznih nagodba te prekograničnih plaćanja, omogućujući tvrtkama da se usredotoče na svoje glavne poslovne operacije. Aleph Payments trenutno upravlja prekograničnim kreditima i plaćanjima čija vrijednost premašuje 2 milijarde dolara.

Alephovu komercijalnu strategiju podupire i Digital Ad Expert, besplatna online platforma za edukaciju o digitalnom oglašavanju. Dizajniran od strane svjetskih stručnjaka za digitalno oglašavanje, Digital Ad Expert ima gotovo 600.000 aktivnih korisnika, a certificirao je više od 75.000 polaznika iz preko 140 zemalja kratkim tečajevima, te njih više od 10.000 nagradio punim certifikatom za digitalno oglašavanje. U skladu sa svojim planom da certificira 100.000 stručnjaka iz cijelog svijeta, Digital Ad Expert nedavno se pridružio UNESCO-ovoj Globalnoj obrazovnoj koaliciji koja do 2029. želi usavršiti 10 milijuna ljudi.

“Naša vizija One Brand inicijative nadilazi objedinjavanje vizualnog identiteta”, dodaje Ivanka Mabić Gagić. “Riječ je o prihvaćanju inovacija, poticanju profesionalnog razvoja i ubrzanju gospodarskog rasta na tržištima na kojima poslujemo. Opremajući tisuće stručnjaka za digitalne medije vještinama koje su im potrebne za postizanje uspjeha, ne oblikujemo samo budućnost digitalnog oglašavanja – već i budućnost regionalnih gospodarskih sustava te pružamo dostojanstvo kroz obrazovanje, jedinu valutu čija vrijednost nikada ne pada.”