Infinum i Porsche Digital pokreću u Zagrebu razvojni centar za digitalne tehnologije

Tvrtka Porsche Digital Croatia s radom počinje krajem rujna, zaposlit će se stotinjak stručnjaka, a investicija je vrijedna 10 mil. eura

57
Porsche Digital
[izvor: Porcshe Newsroom]

Hrvatska informatička tvrtka Infinum i podružnica njemačkog proizvođača automobila Porsche Digital pokreću u Hrvatskoj tvrtku za razvoj softvera. Razvojni centar za digitalne tehnologije s radom počinje krajem rujna, u Strojarskoj ulici u Zagrebu, gdje su smješteni i uredi Infinuma.

“Plan nam je kroz otprilike tri godine zaposliti stotinjak ljudi, a cijela investicija u tvrtku i povezane proizvode vrijedna je oko 10 milijuna eura”, rekao je izvršni direktor tvrtke Infinum Tomislav Car.

Stefan Zerweck, operativni direktor Porsche Digitala, istaknuo je kako je Infinum točno ono što su u Porsche Digitalu tražili: lokalno su prepoznati kao nagrađivan poslodavac, rade na velikim i kompleksnim projektima za globalne klijente i ulažu u edukaciju i zadovoljstvo zaposlenika.

“Tražili smo nove lokacije za centar za razvoj proizvoda. Kada smo došli u Hrvatsku, nakon duge procjene, povezali smo se s tvrtkom Infinum i počeli razgovore o poslovnom okruženju I mogućim modelima suradnje. Odmah smo shvatili da dijelimo iste poslovne vrijednosti i načela s Infinumom pa smo odlučili udružiti snage”, rekao je Zerweck.

U novoj tvrtki već je zaposleno 15 stručnjaka, a tražit će se i dodatni ljudi. Najviše programeri, dizajneri, projektni menadžeri te ostali stručnjaci za razvoj softvera. Zato Infinum već surađuje s fakultetima u Hrvatskoj kako bi pronašao odgovarajuće mlade stručnjake.

“Vjerujemo da će nas ljudi našu suradnju s Porsche Digitalom prepoznati kao perspektivnog poslodavca i da će odlučiti graditi karijeru s nama”, rekao je Nikola Kapraljević, operativni direktor Infinuma.

Stručnjaci zaposleni u Porsche Digital Croatia u multidisciplinarnim će timovima razvijati široku paletu proizvoda. Neki od tih proizvoda bit će orijentirani na poboljšanje procesa i kvalitete unutar Porschea, odnosno VW grupacije, dok će dio biti orijentiran prema krajnjim kupcima i poboljšanju njihova korisničkog iskustva.