Boris Ličina Borja pojačao BBDO Zagreb, vodit će digitalne komunikacije

Boris Ličina Borja pridružio se agenciji BBDO Zagreb na poziciji voditelja digitalnih komunikacija čime agencija dodatno pojačava svoj digitalni tim, čiju produkciju od lipnja ove godine vodi Ivica Ivaci

229
Boris Licina Borja
Boris Licina Borja. voditelj digitalnih komunikacija BBDO Zagreb

Boris Ličina Borja, stručnjak za komunikaciju na digitalnim platformama s preko dvadeset godina radnog iskustva, pridružio se agenciji BBDO Zagreb na poziciji voditelja digitalnih komunikacija, priopčili su iz agencije. BBDO ovim angažmanom dodatno pojačava svoj digitalni tim, čiju produkciju od lipnja ove godine vodi Ivica Ivaci.

“Već neko vrijeme pratimo trend odlaska generacije Z s društvenih mreža. Rezultat je to evolucije digitalne komunikacije i interakcije korisnika s digitalnim platformama, kojoj se i mi moramo prilagoditi. Siguran sam da će moja dugogodišnja ekspertiza na tom području, u kombinaciji s kreativnim i produkcijskim snagama BBDO-a biti dobitna kombinacija za odgovor na taj izazov.”, izjavio je Boris Ličina povodom prelaska u BBDO.

Angažman na brendovima Staropramen i IKEA

Ličina u BBDO dolazi na valu osvajanja globalnog digitalnog natječaja za brend Staropramen. Između ostalog, angažiran je i na poslovima vezanim uz klijenta IKEA, kojeg BBDO Zagreb vodi u segmentu razvoja i digitalne produkcije za tržišta Hrvatske, Srbije i Rumunjske.

“Izuzetno nam je drago da se Borja pridružio našem digitalnom timu, kojeg posljednjih godina intenzivno razvijamo i stalno rastemo. Rad na bilo kojoj kampanji danas je nezamisliv bez jake digitalne komponente. Borjinim dolaskom pojačavamo komunikacijski segment i razvoj digitalnih strategija brendova na društvenim mrežama.”, rekao je Luka Duboković, izvršni direktor i član Uprave BBDO Zagreb.