Marko Đerek imenovan u Upravu Podravke

Nadzorni odbor također je donio odluku da se predsjedniku Uprave Marinu Pucaru i svim članovima Uprave mandat produžuje do 23. veljače 2022. godine

u 16:57 Zadnja izmjena: 19.07.2017 u 16:57
256
Marko Đerek

Marko Đerek imenovan je na sjednici Nadzornog odbora Podravke d.d. održanoj u utorak novim članom Uprave koprivničke kompanije.

Marko Đerek ima dugogodišnje menadžersko iskustvo u internacionalnim kompanijama, a u Podravku dolazi s pozicije direktora prodaje za jugoistočnu Europu u Plivi/Tevi.

Diplomirao je kemiju na Sveučilištu u Zagrebu, a MBA studije završio je na Roterdamskoj školi Menadžmenta na Sveučilištu Erasmus. U Plivi se zaposlio 1996. i prvih osam godina radio je kao znanstvenik istraživač. U razdoblju od travnja 2004. do ožujka 2009. obavljao je menadžerske dužnosti. Od ožujka 2009. do siječnja 2011. bio je izvršni direktor Hrvatske pošte, a od siječnja 2011. do prosinca 2012. regionalni direktor razvoja u farmaceutskoj kompaniji GlaxoSmithKline. Posljednje četiri i pol godine bio je direktor prodaje u Plivi.

Upravi produžen mandat do veljače 2022. godine

Nadzorni odbor također je donio odluku da se predsjedniku Uprave Marinu Pucaru i svim članovima Uprave mandat produžuje do 23. veljače 2022. godine.

Uz Pucara i Đereka u Upravi Podravke su Hrvoje Kolarić, Ljiljana Šapina i Davor Doko.

Time je Upravi ukazano povjerenje te dana puna podrška da nastavi s jačanjem tržišnih pozicija kako na domaćem tako i na inozemnim tržištima na kojima je Grupa Podravka prisutna već dugi niz godina. Jedan od osnovnih ciljeva aktualne Uprave je da Podravka bude predvodnik trendova u segmentu inovacija proizvoda i modernih tehnoloških rješenja te povećanju efikasnosti ukupnog poslovanja, navodi se u priopćenju koprivničke kompanije.

Grupe Podravka prihodovala je od prodaje u prvom tromjesečju  913,2 milijuna kuna, a više od 70 posto prihoda ostvareno je na stranim tržištima. Na pad ukupnog prihoda od prodaje za 83,9 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje 2016. utjecala je slabija prodaja pića, ukidanje dijela mesnog asortimana, poremećaji na tržištima regije Adrija zbog izvanrednih okolnosti povezanih s najznačajnijim kupcem, promjena distributera za tržište Zapadne Europe te privremeno smanjivanje prodaje glavnom distributeru na tržištu Rusije.

Ostvarena bruto dobit u prvom tromjesečju iznosi 320,6 milijuna kuna, a neto dobit 18 milijuna kuna. Najveći utjecaj na smanjenje iskazane neto dobiti imali su, između ostalog, veći troškovi realiziranih opcijskih dionica u navedenom razdoblju.

Nerevidirani financijski rezultati za prvo polugodište bit će objavljeni 28. srpnja.