Dalibor Šijak pridružit će se Podravkinom menadžerskom timu u funkciji Glavnog direktora za Internacionalna tržišta, Danijel Kocijan preuzima koordinaciju i upravljanja Tržištima jugoistočne Europe, a Sanja Garaj Miloš je nova direktorica Korporativnog marketinga i komunikacija. Sve troje nove dužnosti preuzimaju 17. siječnja.
Dalibor Šijak ima bogato radno iskustvo na međunarodnim tržištima. Na novu funkciju u Podravci dolazi iz Atlantic Grupe u kojoj je radio šest godina, a prethodno je radio u Adris Grupi (2012–2015) i u Podravci (1999–2012) na funkciji direktora Podravke Poljska i direktora za centralnu i istočnu Europu.
Danijel Kocijan iskusan je menadžerski kadar Podravke, sa skoro 20 godina rada u
području prodaje i marketinga u Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Poljskoj. Ima veliko iskustvo u upravljanjima međunarodnim tržištima u različitim razvojnim fazama i značajno je pridonio u razvoju i plasmanu Podravkinog proizvodnog portfelja.
Sanja Garaj Miloš, dosadašnja direktorica marketinga Poslovnog programa Kulinarstvo,
imenovana je direktoricom sektora Korporativni marketing i komunikacije. Svojim velikim
iskustvom u području marketinga i upravljanju brendovima te dugogodišnjim radom u
prehrambenoj industriji značajno će pridonijeti ostvarenju rezultata i strategije kompanije.
Dosadašnji direktor sektora Korporativni marketing i komunikacije Tomislav Maričević
odlučio je napustiti Podravku i profesionalnu karijeru nastaviti u drugoj industriji.