Željka Mojzeš na čelu marketinga BIPE

Željka Mojzeš ima skoro dvadeset godina iskustva u marketinškim komunikacijama i upravljanju timovima. U BIPU dolazi iz Algebra LAB-a

88
Željka Mojzeš_Bipa Hrvatska
Željku Mojzeš nova je rukovoditeljicom marketinga Bipe

BIPA Hrvatska, jedan od vodećih lanaca drogerija na hrvatskom tržištu, imenovala je Željku Mojzeš novom rukovoditeljicom marketinga, objavili su iz kompanije.

Željka Mojzeš ima skoro dvadeset godina iskustva u marketinškim komunikacijama i upravljanju timovima. Karijeru je započela u turizmu, nakon čega je 15 godina djelovala u FMCG sektoru, te četiri godine u telekomunikacijama, unutar kojih je između ostalog vodila i rebrending Vip-a u A1 na području brend i marketinških komunikacija.

U BIPU dolazi iz Algebra LAB-a, gdje je, uz upravljanje EU projektima, imala priliku surađivati s različitim tehnološkim timovima unutar Startup inkubatora. Specijalizirana je za upravljanje brendovima i projektima i vođenje integriranih marketinških kampanji.

“Drago mi je da sam se priključila dinamičnom BIPA timu, unutar kojeg ću svoje dugogodišnje iskustvo u marketingu usmjeriti daljnjem razvoju BIPA brenda i njegove pozicije na hrvatskom tržištu, kao i razvoju kompanije u cjelini.”, kazala je Mojzeš.

>>Kai Pataky preuzima funkciju glavnog izvršnog direktora BIPE

BIPA Hrvatska dio je REWE grupe i u Hrvatskoj djeluje od 2007. godine. Trenutno ima 125 poslovnica i zapošljava 780 djelatnika.