BIPA Hrvatska, jedan od vodećih lanaca drogerija na hrvatskom tržištu, imenovala je Željku Mojzeš novom rukovoditeljicom marketinga, objavili su iz kompanije.
Željka Mojzeš ima skoro dvadeset godina iskustva u marketinškim komunikacijama i upravljanju timovima. Karijeru je započela u turizmu, nakon čega je 15 godina djelovala u FMCG sektoru, te četiri godine u telekomunikacijama, unutar kojih je između ostalog vodila i rebrending Vip-a u A1 na području brend i marketinških komunikacija.
U BIPU dolazi iz Algebra LAB-a, gdje je, uz upravljanje EU projektima, imala priliku surađivati s različitim tehnološkim timovima unutar Startup inkubatora. Specijalizirana je za upravljanje brendovima i projektima i vođenje integriranih marketinških kampanji.
“Drago mi je da sam se priključila dinamičnom BIPA timu, unutar kojeg ću svoje dugogodišnje iskustvo u marketingu usmjeriti daljnjem razvoju BIPA brenda i njegove pozicije na hrvatskom tržištu, kao i razvoju kompanije u cjelini.”, kazala je Mojzeš.
>>Kai Pataky preuzima funkciju glavnog izvršnog direktora BIPE
BIPA Hrvatska dio je REWE grupe i u Hrvatskoj djeluje od 2007. godine. Trenutno ima 125 poslovnica i zapošljava 780 djelatnika.