Mesna industrija Braća Pivac preuzima vlasnički udio u Celjskim mesninama, no upravljačka struktura neće se mijenjati. Izidor Krivec ostaje na poziciji predsjednika Uprave. Vrijednost transakcije nije objavljena.
Ulaskom u Celjske mesnine Mesna industrija Braća Pivac nastavlja s jačanjem svoje pozicije i prisutnosti u regiji. U procesu širenja na nova tržišta Braća Pivac usredotočeni su na pronalazak partnera koji dijele njihovu viziju održivog razvoja i kvalitete proizvoda.
“Upravo je to vidljivo i kod Celjskih mesnina koje, kao i Grupa Pivac, vrednuju tradiciju, ali i suvremen pristup proizvodnji te promociju autohtonih proizvoda. Stoga Mesna industrija Braća Pivac preuzima one segmente poslovanja Celjskih mesnina u kojima su obje kompanije usklađene, a to su poduzeća Celjske mesnine z’dežele, s pogonima za proizvodnju i preradu mesa, te proizvodnju trajnih i polutrajnih proizvoda, potom Pršutarna S’ Krasa te Celjske mesnine Storitve, koja se bave istom djelatnošću, a zapošljavaju osobe s invaliditetom”, navodi se u priopćenju MI Braća Pivac.
Segment proizvodnje vina i pjenušaca Radgonske gorice, koje obuhvaćaju državno poljoprivredno zemljište, nisu predmet interesa niti preuzimanja. Stjecanje većinskog udjela u CM Investu, u čijem su stopostotnom vlasništvu Celjske mesnine, podložno je prethodnom odobrenju nadležnih tijela.
Predsjednik Uprave Mesne industrije Braća Pivac Neven Pivac istaknuo je zadovoljstvo novim značajnim tržišnim iskorakom: “Prepoznali smo Celjske mesnine kao vrijednu kompaniju s velikim potencijalom, a osim jačanja likvidnosti tvrtke, ulaskom u vlasničku strukturu fokusirat ćemo se na stvaranje uvjeta za njen daljnji razvoj kroz investicije i sveukupno unaprjeđenje poslovanja”.
“Ovo strateško partnerstvo kompatibilno je na više poslovnih razina budući da su obje kompanije veliki mesni proizvođači i prerađivači domaćih sirovina, s višegodišnjim iskustvom i primjenjivim znanjima. Ova će nam sinergija omogućiti i snažnije pozicioniranje najcjenjenijih proizvoda obiju mesnih industrija, kao što je daljnje plasiranje kranjske kobasice na hrvatskom tržištu, gdje je ona iznimno cijenjena, ali i Dalmatinskog pršuta u Sloveniji“, istaknuo je Neven Pivac dodavši kako će Grupa Pivac, uz promišljeno sagledavanje tržišnih prilika, nastaviti planirati razvoj svog poslovanja na širem području jugoistočne Europe.
Celjske mesnine su vodeći proizvođač mesa i mesnih proizvoda u Slovejiji, s godišnjim prihodom od oko 100 milijuna eura. Svoju poziciju na domaćem tržištu znatno su ojačaleu vođenjem robne marke “z’dežele”. Celjske mesnine certificirani su proizvođač Kranjske kobasice na razini Europske unije, a njihova Kraška panceta, Kraški pršut i Kraški zašink nose zaštićenu oznaku zemljopisnog podrijetla, što potvrđuje visoke standarde kvalitete i pripremu na tradicionalan način na području Krasa. U bogatom asortimanu Celjskih mesnina su i autohtoni proizvodi poput Suhe domaće salame i Tlačenice proizvedene na tradicionalan način. Tvrtka ima i vlastitu prodajnu mrežu te 450 zaposlenih,
Poštujući postojeću visoku kvalitetu i kulturno nasljeđe, Grupa Pivac strateški će pristupati očuvanju trajne prisutnosti ovog slovenskog brenda na tržištu, posebno uzimajući u obzir da su i sami nositelji oznake zemljopisnog podrijetla na razini Europske unije za neke od svojih proizvoda.
Mesna industrija Braća Pivac dio je Grupe Pivac, jedne od najrespektabilnijih mesnih industrija u ovom dijelu Europe, unutar koje još posluju i PPK Karlovačka mesna industrija i Mesna industrija Vajda. Proizvodni pogoni Grupe Pivac specijalizirani su za proizvodnju svježeg mesa i mesnih prerađevina, a kvalitetu njihovih proizvoda potvrđuju i brojna priznanja među kojima se posebno ističu zlatne medalje za Dalmatinski pršut, tradicionalnu delikatesu, također, zaštićenu oznakom zemljopisnog podrijetla na razini Europske unije. U takve se autohtone proizvode ubrajaju i Dalmatinska panceta te Dalmatinska pečenica, ali i Međimursko meso ‘z tiblice.
Grupa Pivac zapošljava više od dvije tiusuće ljudi, ima gotovo 250 vlastitih maloprodajnih objekata diljem Hrvatske, surađuje sa svim većim trgovačkim lancima na hrvatskom tržištu te plasira proizvode na njemačko, mađarsko, bugarsko, irsko, belgijsko, austrijsko, slovensko i ostala tržišta.