Online igre će u 2020. donijeti prihod od 18,1 milijarde dolara

Statistički podaci pokazuju da je i broj igrača online igara u posljednje tri godine značajno porastao. U 2017. bilo ih je 731,2 milijuna, a 2020. godine 931,7 milijuna, odnosno 27 posto više

27
online igre

Online igre zahvaljujući velikom broju igrača donose milijarde dolara prihoda i čine po veličini prihoda drugi najveći segment globalne industrije igara. Internetska stranica SafeBettingSites.com navodi procjenu da će segment online igara u 2020. ostvariti 18,1 milijardu dolara prihoda, što je na godišnjoj razini rast od 1,2 milijarde dolara.

Tržište online igara obuhvaća igre s više igrača i igre koje se igraju izravno u preglednicima ili putem aplikacija. Među njima su igre utemeljene na pretplatničkom modelu poput World of Warcraft i besplatne igre poput Fortnitea čiji se poslovni model temelji na dodatnim kupnjama.

U 2017. segment globalnih online igara prihodovao je 16,7 milijardi dolara, 2,6 puta manje od segmenta mobilnih igara i 2,7 milijardi dolara više od segmenta igara za preuzimanje (download), otkriva Statista Digital Market Outlook. U sljedećim godinama uslijedio je stalni rast prihoda od online igara, a rast između 2017. i 2020. godine iznosio je 9 posto.

Prihodi industrije igara 2017. – 2025. prema segmentima (u mil USD)

Izvor: safebettingsites.com

Broj igrača do 2022. premašit će milijardu

Statistički podaci pokazuju da je i broj igrača online igara u posljednje tri godine značajno porastao. U 2017. bilo ih je 731,2 milijuna, a 2020. godine 931,7 milijuna, odnosno 27 posto više. Na godišnjoj razini rast iznosi 12,7 posto.

Prema istraživanju Statiste, glavne korisničke skupine su milenijci (ljudi u dobi između 25 i 34 godine) s udjelom od 37 posto, i Gen Z (u dobi između 18 i 24 godine) s udjelom od 22 posto. Predviđa se da će do 2022. broj igrača online igara premašiti milijardu, uz penetraciju od 13,4 posto.

Iako broj igrača rate, prosječan prihod po igraču online igara pada. U 2017. iznosio je 22,85 dolara, a do danas je pao za 14 posto i iznosi 19,53 dolara.

Analizirano zemljopisno, vodeće globalno tržište online igara je, naravno, Kina, s prihodom većim od 4,5 milijarde dolara u 2020. godini. Slijede Sjedinjene Države s 3,8 milijardi dolara prihoda, a očekuje se da će japanski online igrači u ovoj godini generirati više od 3 milijarde dolara prihoda. Na četvrtom mjestu je Južna Koreja s 1,3 milijarde dolara, a peta je Velika Britanija s 935 milijuna dolara prihoda.

>>U Novskoj će se graditi kampus gejming industrije i e-sport arena

>>Švedski Stillfront preuzima većinski udjel u Nanobitu za 100 mil. dolara