Optima Telekom Grupa u prvom tromjesečju 2019. godine nastavlja sa stabilnim poslovanjem. Ostvareni su ukupni poslovni prihodi od 136,7 milijuna kuna što je 2 posto više u usporedbi s istim razdobljem prethodne godine. Operativna dobit EBITDA prije jednokratnih stavki i nakon najmova porasla je za 16,3 posto na 28,6 milijuna kuna, uz porast EBITDA marže na 20,9 posto, što je 2,6 postotnih bodova više u usporedbi s prethodnom godinom.
Porast operativne dobiti EBITDA prije jednokratnih stavki nakon najmova i marže rezultat su nastavka učinkovitog operativnog poslovanja. Povećanju ukupnih prihoda najviše je doprinijelo povećanje prihoda od interkonekcije za čak 24 posto te povećanje prihoda od usluga multimedije za 2,9 posto.
Pozitivne prihode Optima Telekom je ostvario unatoč stalnom padu broja korisnika javne govorne usluge. Takav trend na tržištu prisutan je već neko vrijeme i očekuje da će se nastaviti.
Uz pozitivne poslovne rezultate koje ostvaruje multimedija, Optima Telekom izvrsne rezultate bilježi i u ICT segmentu. U odnosu na prvo tromjesečje 2018. godine, u prva tri mjeseca 2019. godine prihod od ICT usluga povećan je za 37 posto.
U segmentu interneta Optima Telekom bilježi stabilne rezultate, uz blagi pad prihoda od 2,3 posto.
Kapitalna ulaganja 29,7 milijuna kuna
Konsolidirana kapitalna ulaganja u prvom tromjesečju 2019. iznosila su 29,7 milijuna kuna. Od toga je u jezgru mreže uloženo 5,6 milijuna kuna ili gotovo 161 posto više nego u prvom tromjesečju 2018. godine. U razvoj pristupne optičke mreže i opremu za spajanje poslovnih korisnika te širenje mreže kolokacija i opremu za rezidencijalne korisnike uloženo je 8,8 milijuna kuna, dok je 15,2 milijuna kuna uloženo u proširenje aplikacija i sustava.
“Unatoč vrlo izazovnom i konkurentnom okruženju, Optima Telekom je i u prvom kvartalu 2019. godine nastavio sa stabilnim poslovanjem. Uz pozitivne poslovne rezultate koje, uslijed marketinških i prodajnih napora, ostvaruju usluge multimedije, dobre rezultate bilježimo i u ICT segmentu. Rezultat je ostvaren uslijed snažnog fokusa na prodaju ICT rješenja i usluga, kvalitetne suradnje sa ICT partnerima te primjerenih odgovora na potrebe tržišta”, rekao je komentirajući rezultate Boris Batelić, predsjednik Uprave Optima Telekoma.
“U narednom razdoblju poduzet ćemo niz inicijativa kako bi Optima Telekom u potpunosti opravdao očekivanje u segmentu orijentiranosti na korisnike”, dodao je Batelić. “Mnoge procese i sustave planiramo digitalizirati što će nam omogućiti bržu i bolju reakciju na potrebe naših korisnika. Naravno, nastavljamo i s ulaganjima u osnove našeg poslovanja, u tehnologije s kojima ćemo unaprijediti performanse naše mreže.”