Dietpharm postaje okosnica razvoja PharmaS Grupe

Atlantic Grupa i PharmaS Group potpisali su ugovor o kupoprodaji tvrtke Fidifarm, u čijem je vlasništvu vodeći hrvatski brend dodataka prehrani Dietpharm

u 12:06 Zadnja izmjena: 04.11.2019 u 13:57
88
Dietpharm

Atlantic Grupa i PharmaS Group potpisali su u srijedu ugovor o kupoprodaji tvrtke Fidifarm, u čijem je vlasništvu vodeći hrvatski brend dodataka prehrani Dietpharm. PharmaS će, osim cjelokupnog portfelja i zaposlenika Fidifarma, preuzeti i Multivitu, regionalni brend dodataka prehrani u vlasništvu Atlantic Grupe, čiji je proizvod Multivita vitamin C lider u segmentu vitamina C u šumećoj formi na ruskom tržištu.

Fidifarm je u 2018. ostvario prihod od prodaje u visini od 70 milijuna kuna, dok je Multivita u istom periodu prihodovala oko trideset milijuna kuna. Zaključenje transakcije očekuje se krajem godine.

PharmaS-a jača Consumer Health Care poslovanja

“Atlantic Grupa prodajom Fidifarma nastavlja sa strategijom dezinvestiranja non-core segmenata poslovanja. Riječ je o uspješnoj kompaniji s kvalitetnim brendovima koji s dodatnim fokusom imaju još veći potencijal rasta. U PharmaS-u smo našli partnera koji prepoznaje i vrijednost brenda Dietpharm i ljudi koji iza njega stoje, kao i prostor za dodatni razvoj poslovanja, što nas čini iznimno zadovoljnima ovom transakcijom. Atlantic Grupa nastavlja s fokusom na razvoj svojih glavnih kategorija, s potrošačem u središtu svih poslovnih aktivnosti“, istaknula je potpredsjednica Atlantic Grupe za Poslovni razvoj i strategiju Lada Tedeschi Fiorio.

“Izuzetno nam je drago što će se uspješnoj priči razvoja PharmaS-a pridružiti i brendovi Dietpharm i Multivita. Vrijednost brenda Dietpharm desetljećima je poznata u Hrvatskoj i regiji te predstavlja fokus našeg budućeg razvoja. Vjerujemo da ćemo predanim radom s timom iz Fidifarma još više ojačati snagu ovog portfelja. Ovom akvizicijom osnažuje se položaj PharmaS-a na tržištu regije unutar Consumer Health Care poslovanja, čime pokazujemo usmjerenost kompanije prema oba naša programa, receptnom i bezreceptnom. PharmaS će se i dalje voditi strategijom koja će se fokusirati na inovativne formule u razvoju svojih proizvoda“, komentirao je predsjednik Uprave PharmaS Grupe Jerko Jakšić.

Atlantic Grupa fokusira se na brendove s međunarodnim potencijalom

Atlantic Grupa od početka prošle godine implementira strategiju fokusa na svoje glavne kategorije i brendove, kako bi zadržala i unaprijedila njihovu relevantnost kod potrošača. U tom kontekstu usmjerava se i daljnji razvoj internacionalizacije poslovanja, s fokusom na brendove koji su dokazali međunarodni potencijal i čije su pozicije potrošači verificirali. Uz glavne kategorije roba široke potrošnje koje čine kava, pića, delikatesni namazi te slatki i slani snack, kompanija fokus također usmjerava na daljnji rast i razvoj distribucije kao važne poluge poslovanja, te ljekarničkog lanca Farmacia. Upravo je ovaj segment, u izravnoj komunikaciji s potrošačima, izvrstan primjer načina na koji se gradi i valorizira odnos s kupcem proizvoda i primateljem usluge.

>>Atlantic prodao prehrambene brendove Multipower, Champ i Multaben

PharmaS Grupa je danas druga po veličini generička kompanija u hrvatskom bolničkom poslovanju, prošle je godine ojačala svoj receptni portfelj akvizicijom hrvatske podružnice Ciple, a ove godine zaokružuje 10 godina poslovanja. U bezreceptnom segmentu 2018. godinu je obilježilo otvaranje ruskog tržišta i prodaja od preko 2 milijuna pakiranja proizvoda iz vlastitog razvoja (ProBalans i ProBalans baby).

Ove je godine PharmaS zaključio globalni ugovor s američkom kompanijom Abbott za izvoz portfelja u preko 60 zemalja svijeta, a novom akvizicijom kompanija nastavlja s fokusom na širenje poslovanja u Consumer Health Care segmentu u regiji i na internacionalnim tržištima, osnažujući svoj tim vrhunskim stručnjacima i proizvodima.

Atlantic Grupa: Neto dobit 353,5 mil. kuna

Atlantic Grupa objavila je i rezultate poslovanja u prvih devet mjeseci ove godine. Prihodi od prodaje iznose 4,012 milijarde kuna, što u odnosu na isto razdoblje 2018. predstavlja rast od 3,2 posto. Dobit iz poslovanja (EBIT) iznosi 452,9 milijuna kuna i veća je za 8,3 posto, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 353,5  milijuna kuna i veća je za 11,6 posto u odnosu na usporedivo razdoblje prošle godine.

“Poslovanje Atlantic Grupe u prvih devet mjeseci obilježava nastavak rasta prihoda i profitabilnosti u većini poslovnih segmenata i tržišta. Nastavili smo također sa strategijom dezinvestiranja non-core djelatnosti izlaskom iz sportske i aktivne prehrane, osnažujući istovremeno fokus na područja koja predstavljaju ključne generatore rasta i temelj transformacije za budućnost. To uključuje i ciljanu internacionalizaciju s brendovima koji su dokazali međunarodni potencijal te razvoj distribucije kao važne poluge rasta poslovanja, kao i spajanja i preuzimanja. U tom smislu je pojačana i Uprava kompanije te sada broji šest članova. Posebno smo zadovoljni činjenicom da tržište kapitala prepoznaje naš ukupni rezultat pa smo u prvih devet mjeseci imali i povijesno rekordne vrijednosti dionice, ali i rekordni iznos dividende po dionici“, komentirao je predsjednik Uprave Emil Tedeschi.

Najviše rasli Argeta, Pića i hrvatsko tržište

Na ukupan rast prihoda od prodaje najviše su utjecala Strateška poslovna područja Delikatesni namazi s rastom od 9,3 posto i Pića s rastom od 4,8 posto. S 817,8 milijuna kuna prihoda od prodaje koji čine 20,4 posto udjela u ukupnim prihodima Kava se ističe kao najveća pojedinačna kategorija. U distribucijskom poslovanju najznačajniji je rast od 8,5 posto ostvarilo tržište Hrvatske, a slijedi Slovenija s rastom od 4,7 posto. U ukupnoj prodaji vlastiti brendovi čine 64,9 posto, brendovi principala u distribuciji 26,8 posto, a ljekarnički lanac Farmacia sudjeluje u ukupnim prihodima s 8,3 posto.

Razvoj distribucije i roboti u logističko-distribucijskom centru

Nakon odličnih rezultata ostvarenih širenjem distribucijskog portfelja u regiji prošle godine, novi distribucijski ugovori potpisani početkom godine u Makedoniji (Ficosota i Beiersdorf) potvrđuju kontinuirani fokus na razvoj distribucijskog poslovanja.

Krajem ožujka Atlantic Grupa je otvorila i novi, suvremeno opremljeni logističko-distribucijski centar kraj Velike Gorice, kojim osigurava adekvatnu logističku podršku dugoročnom razvoju distribucije. U prvoj fazi osiguran je skladišni kapacitet od 30.000 paletnih mjesta, s mogućnošću modularnog širenja u skladu s poslovnim potrebama. U istom su skladištu implementirani i pušteni u rad visoko sofisticirani logistički roboti tvrtke Gideon.

>>Atlantic Grupa u logistički centar uvodi robote Gideon Brothersa

Istovremeno, potpunim izlaskom iz sportske prehrane nastavljen je proces dezinvestiranja ne-strateških poslovnih operacija. Početkom travnja Atlantic Grupa je s tvrtkom Genuport Trade Gmbh iz Hamburga sklopila ugovor o prodaji tvrtke Tripoint s brendovima Multipower, Champ i Multaben.