Porsche nije zadovoljan brzinom razvoja projekta u Bugatti Rimcu

Mate Rimac, direktor Bugatti Rimca, potvrdio je da se među vlasnicima raspravlja o mogućoj transakciji. No, tvrdi da je tvrtka dobro pozicionirana. Bugatti Rimac je lani zabilježio gubitak od 17 milijuna eura, a od 2025. kompanija bi trebala biti profitabilna

145
Bugatti Rimac
Mate Rimac

Njemački Porsche razmatra prezimanje većinskog udjela u kompaniji Bugatti Rimac, kako bi imao veći nadzor nad njenim poslovanjem, objavio je njemački financijski portal Manager. Naime, Porsche već ima 45 posto vlasničkog udjela u Bugatti Rimcu, ali rezultati zajedničke kompanije nisu ispunili očekivanja: Bugatti Rimac prošle je godine zabilježio gubitak od 17 milijuna eura uz prihode od prodaje od 336 milijuna eura, navodi se u godišnjem izvješću Porschea.

U Porscheu nisi zadovoljni brzinom kojom se razvija projekt Bugatti Tourbillona, za kojeg je zadužen Rimac. Njemački portal navodi da u Porscheu smatraju kako je problem loša organizacija u kompaniji Bugatti Rimac. A i prodaja električnog hiperautomobila Nevera podbacila je u odnosu na očekivanja.

U njemačkom koncernu prioritet je restrukturiranju u Volkswagenu, no raspravlja se i o različitim scenarijima vezanim za Bugatti Rimac. Moguć je i ulazak dodatnog investitora koji bi preuzeo dio dionica Rimca.

Mate Rimac, direktor Bugatti Rimca, potvrdio je da se među vlasnicima raspravlja o mogućoj transakciji. No, bilo kakav dogovor moraju podržati i ostali dioničari, među kojima su Hyundai, Goldman Sachs, SoftBank i Invest Industrial.

Rimac tvrdi da je tvrtka dobro pozicionirana te da bi i oni željeli povećati svoj vlasnički udio. Bugattijevi automobili rasprodani su do 2029. godine, a zajednička kompanija trebala bi ponovno postati profitabilna od 2025. godine.

Bugatti je bio dio grupacije Volkswagen dok ju je vodio Ferdinand Piëch, no nije se uklapao u strategiju novog izvršnog direktora Herberta Diessa. Zajednička tvrtka s Rimcem trebala je potaknuti modernizaciju Bugattija u električni brend. U izvješću se navodi da većinsko preuzimanje od strane Porschea ne bi promijenilo taj koncept.