Potpisan ugovor za gradnju brze ceste Brestovac Požeški – čvor Godinjak

Projekt izgradnje brze ceste Brestovac Požeški - čvorište Godinjak vrijedan je gotovo 160 milijuna eura (bez PDV-a). Po financijskoj vrijednosti to je najveći ugovor nakon Pelješkog mosta koji Hrvatske ceste potpisuju s nekim izvođačem

67
Izvor: Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture

Hrvatske ceste i kineska građevinska kompanija China Road and Bridge Corporation (CRBC) potpisali su 7. svibnja u Požegi ugovor o radovima na izgradnji brze ceste Brestovac Požeški – čvorište Godinjak u vrijednosti od gotovo 160 milijuna eura (bez PDV-a). Dionica duga 14,75 kilometara će se graditi u dvije faze, a kada bude izgrađena bit će to najkraća cestovna veza između Požege i autoceste A3. Po financijskoj vrijednosti to je najveći ugovor nakon Pelješkog mosta koji Hrvatske ceste potpisuju s nekim izvođačem.

Radovi obuhvaćaju izgradnju zahtjevnog tunela Bablja gora, dugog 1,65 kilometara, dva cestovna čvorišta, pet vijadukata, četiri nadvožnjaka i dva mosta.

Ugovor su potpisali predsjednik Uprave Hrvatskih cesta d.o.o. Ivica Budimir i Lu Shengwei, ovlašteni predstavnik Uprave tvrtke China Road and Bridge Corporation (CRBC), odabranog izvođača radova.

Brestovac - Godinjak
Izvor: Hrvatske ceste

„U javnom nadmetanju odabrana je tvrtka CBRC s kojom imamo jako pozitivna iskustva na izgradnji Pelješkog mosta, a prisutni su i na realizaciji projekta tunela Kozjak u Splitsko-dalmatinskoj županiji“, rekao je prilikom potpisivanja ugovora ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.

Ministar je spomenuo još neke cestovne infrastrukturne projekte: brzu cestu Pleternica – Požega, obilaznicu Požege te obilaznicu Pakraca i Lipika, ali i natječaj koji su Hrvatske autoceste raspisale za čvor Požega, vrijedan 15,5 milijuna eura. Preko tog čvora će se povezati autocesta A3 i brza cesta Brestovac Požeški – čvorište Godinjak.

Butković je rekao kako je autocestovna mreža u Hrvatskoj gotovo u potpunosti izgrađena, a kada govorimo o cestovnoj infrastrukturi prioritet nam je realizacija brzih cesta i obilaznica gradova. Istaknuo je kako su prošlog tjedna počeli radovi na realizaciji projekta brze ceste Varaždin – Ivanec – Krapina, a završava se brza cesta prema Bjelovaru, s nastavkom prema Virovitici i Koprivnici.

„Tu je i obilaznica Vukovara i dosta brzih cesta u kontinentalnom dijelu, ali i na Jadranu, najviše oko Splita, tako da će Hrvatske ceste graditi brze ceste iz kreditnih i svojih sredstava“, zaključio je ministar Butković.