Prihodi Podravke od prodaje u prvom polugodištu na razini lanjskih

Prihodi od prodaje u prvom polugodištu ove godine iznosili su 2,22 milijarde kuna te su niži za jedan posto u odnosu na usporedno razdoblje

28

Neto dobit Grupe Podravka za prvo polugodište 2021. godine iznosila je 197,6 milijuna kuna, što predstavlja rast od 22,3 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu prije. Segment Prehrana u spomenutom razdoblju ostvario je 136,3 milijuna kuna neto dobiti, što je za 13,9 posto više nego godinu prije, dok je segment Farmaceutika ostvario 61,3 milijuna kuna neto dobiti odnosno 46,3 posto više nego u prvom polugodištu 2020. godine.

Riječ je o nervidiranim rezultatima poslovanja Grupe Podravka za prvo polugodište 2021. koje je Nadzorni odbor kompanije potvrdio na sjednici u četvrtak, 22. srpnja. g

Prihodi Podravke od prodaje u prvom polugodištu ove godine iznosili su 2,22 milijarde kuna te su niži za jedan posto u odnosu na usporedno razdoblje. Očekivani pad prihoda od prodaje u odnosu na 2020. godinu zapravo je posljedica neuobičajeno velikih narudžbi i stvaranja dodatnih zaliha kod kupaca u ožujku prošle godine uzrokovanih uvođenjem lockdowna u većini zemalja u kojima Grupa Podravka posluje.

Usporede li se, na primjer, ukupni prihodi od prodaje iz prvog polugodišta ove godine s usporednim razdobljem 2019. godine, koja nije bila obilježena krizom uzrokovanom bolesti COVID-19, prihodi od prodaje porasli su za oko 4 posto, što svakako pokazuje pozitivne trendove u poslovanju kompanije ističe se u priopćenju.

U okviru segmenta Prehrana najveći porast prihoda od prodaje u prvom polugodištu tekuće godine ostvaren je kod Poslovnog programa Kulinarstvo u iznosu od 2,5 posto. Poslovni program Dječja hrana, slastice i snack zabilježio rast prihoda od prodaje u iznosu od 1,7 posto, dok je kod poslovnog programa Podravka hrana zabilježen rast prihoda od prodaje u iznosu od 2,4 posto. Kod segmenta Farmaceutika najveći rast zabilježen je u kategoriji Lijekovi na recept, čiji su prihodi od prodaje porasli za 4,3 posto u odnosu na prvo polugodište 2020. godine.

U Zapadnoj Europi i prekoocenskim zemljama rast prodaje 8,2 posto

Kada je riječ o prihodima od prodaje po regijama, u okviru segmenta Prehrana, koprivnička kompanija ističe rast prihoda od prodaje na tržištima Zapadne Europe i prekooceanskih zemalja u iznosu od 8,2 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu prije.

Na spomenutim tržištima rast prodaje ostvaren je kod gotovo svih poslovnih programa, od kojih su najveći apsolutni rast generirali poslovni programi Kulinarstvo, Dječja hrana, slastice i snack te Podravka hrana. Segment Farmaceutika najveći relativni rast prihoda od prodaje u iznosu od 13,9 posto ostvario je unutar regije Centralna Europa, zbog veće prodaje kategorije Lijekovi na recept.

Cijena dionica Podravke na dan 30. lipnja ove godine iznosila je 588 kuna, dok je 31. prosinca 2020. iznosila 485 kuna, što predstavlja rast od 21,2 posto. U petak ujutro, 23. srpnja, cijena dionce Podravke kolebala je oko 584 kune.