Pogledajte tko su top poslodavci 2018.

Najbolje ocijenjena organizacija u 2018. godini je Zagrebačka pivovara, Erste&Steiermärkische Bank nalazi se na drugom mjestu, treće mjesto dijele Pliva Hrvatska i Sandoz, dok se na petom mjestu nalaze Coca-Cola HBC Hrvatska i Hrvatski Telekom.

417
Top poslodavci

SELECTIO, konzultantska kuća specijalizirana za savjetovanje u ljudskim resursima, proglasila je listu TOP poslodavaca u 2018. godini. Prilikom sveobuhvatne analize sustava upravljanja zaposlenicima za stjecanje prestižnog Certifikata Poslodavac Partner, stručnjaci u upravljanju ljudskim potencijalima najbolje su ocijenili ovih šest kompanija:

1. Zagrebačka pivovara
2. Erste&Steiermärkische Bank
3. Pliva Hrvatska
3. Sandoz
5. Coca-Cola HBC Hrvatska
5. Hrvatski Telekom

Zagrebačka pivovara Top poslodavac 2018.

Zagrebačka pivovara najbolji je Poslodavac Partner u 2018., s ostvarenih impresivnih 99% ukupno mogućih bodova u postupku certificiranja, Erste&Steiermärkische Bank nalazi se na drugom mjestu, treće mjesto dijele Pliva Hrvatska i Sandoz, dok se na petom mjestu nalaze Coca-Cola HBC Hrvatska i Hrvatski Telekom.

Rezultati analize pokazali su da TOP poslodavci iznimne napore ulažu u omogućavanje ravnoteže privatnog i poslovnog života zaposlenika, zbog čega im nude brojne pogodnosti poput fleksibilnog radnog vremena te mnogo ulažu u razvijanje različitih aktivnosti usmjerenih na promicanje zdravog načina života. Velik naglasak stavljen je i na ulaganja u razvoj zaposlenika te ove tvrtke ulažu u prosjeku 5.743 kn godišnje po zaposleniku na njihovo usavršavanje.

Kvalitetno upavljanje ljudskim resursima

Lista Top Poslodavaca Partnera objavljuje se od 2008. godine i predstavlja organizacije s najvećim brojem ukupno ostvarenih bodova. One strateški upravljaju zaposlenicima, imaju transparentan proces zapošljavanja, mjere radni učinak zaposlenika i nagrađuju ostvarenje rezultata, ulažu u razvoj zaposlenika, potiču dvosmjernu komunikaciju sa zaposlenicima kroz različite kanale te posebnu pozornost posvećuju brizi za zaposlenike i razvijanju različitih programa za pospješivanje njihovog zdravlja, prevenciju stresa i bolje balansiranje privatnog i poslovnog života.

Projekt Poslodavac Partner pokrenut je 2005. godine s misijom promoviranja kvalitetnog upravljanja ljudskim resursima. Do sada u njemu sudjelovalo više od 95 organizacija. Certifikat Poslodavac Partner je priznanje koje se dodjeljuje organizacijama na temelju ocjene razvijenosti praksi upravljanja zaposlenicima.

Pogledajte po čemu se ističu i kakve beneficije i programe brige za zaposlenike nude TOP poslodavci:

1Zagrebačka pivovara

„Kao najveće postignuće u protekloj godini izdvojila bih svakako naš rezultat u Towers Watson globalnom istraživanju angažiranosti zaposlenika u kojemu je sudjelovalo 91% naših zaposlenika i koje je pokazalo da je čak 93% njih iznimno visoko angažirano“, izjavila je Jadranka Sakoman, Direktorica ljudskih resursa Zagrebačke pivovare te dodala: “To je rezultat dugogodišnjeg kontinuiranog rada i stalnog nastojanja da našu organizaciju učinimo još boljim i poticajnijim mjestom za rad. Od postignuća u 2017. godini, izdvojila bih svakako i našu inicijativu privlačenja i zapošljavanja sezonskih radnika. Naime, kao odgovor ne samo na problem naše kompanije u privlačenju sezonske radne snage tijekom ljeta, već i na nacionalni problem deficita specifičnih profila sezonskih radnika, prvi smo poslodavac u Hrvatskoj koji je pokrenuo vlastite Sajmove sezonskih poslova i kampanje u lokalnim zajednicama gdje smo imali najveći problem s pronalaskom odgovarajuće radne snage. Dodatno, u 2017. godini obogatili smo našu internu akademiju znanja s modulima koji su fokusirani na digitalna rješenja za potrošače, kao i općenito digitalna rješenja u poslovanju. Konačno, istaknula bih implementiranje nove Politike radnog vremena s kojom smo našim zaposlenicima omogućili bolje balansiranje privatnog života i poslovnih obaveza.

2Erste&Steiermaerkische Bank

„Za nas sudjelovanje u procesu certificiranja predstavlja objektivni pogled na Erste i reviziju naših procesa te nam daje mogućnost kvalitetne usporedbe. Kao HR funkcija želimo osigurati i podržati nove načine rada, agilnost organizacije i spremnost na promjene kod svakog od nas. U narednom razdoblju još ćemo više morati učiti o našem poslovnom modelu i našim klijentima. U konačnici, cilj nam je da se svaki zaposlenik Erste grupe osjeća dijelom tima koji radi smislen i dobar posao za klijenta, a da u isto vrijeme brinemo o zaposlenicima kao pojedincima koji imaju svoje individualne karijerne i životne potrebe i planove“, istaknula je Maja Crnjak, Direktorica Sektora ljudskih potencijala Erste banke.

3Sandoz

“Ovo priznanje nam je od velike važnosti jer potvrđuje da smo na pravom putu. Glavni cilj nam je pobrinuti se da svi naši zaposlenici imaju najbolje moguće uvjete rada, radnu atmosferu i poticajno okruženje. Iz godine u godinu poboljšavamo svoj rezultat, a smjernice stručnog tima za certificiranje su nam vrlo korisne. U selekcijskim postupcima, potencijalni kandidati često navode kako žele biti zaposlenici Sandoza jer je Sandoz u Top 5 poslodavaca u Hrvatskoj. Iznimno smo ponosni što je naš menadžment u najvećem dijelu proizašao iz same kompanije čime nema bolje potvrde kontinuiranog rada na razvijanju potencijala vlastitih zaposlenika, ali i prepoznavanju istih. ”, izjavila je Ivana Grgić, HR specijalist u Sandozu. “Vodeći smo po izdvajanjima u obrazovanje po zaposlenom. Talentima omogućujemo pohađanje i poslijediplomskih studija, a takva ulaganja čine nas još uspješnijom kompanijom”

4Pliva Hrvatska

Pliva je već dugi niz godina kroz mnoge svoje aktivnosti usmjerena na dobrobit i zadovoljstvo svojih zaposlenika, a unaprjeđenje zdravlja i radnog okruženja jedna je od ključnih misija naše kompanije. Važno nam je raditi na omogućavanju fleksibilnosti i benefita koji odgovaraju potrebama zaposlenika, te smo u 2017. pokrenuli i novi benefit portal. Riječ je o jedinstvenoj i interaktivnoj platformi pokrenutoj s ciljem osvještavanja zaposlenih, ali i sistematizacije te lakšeg upravljanja sustavom benefita. Povratne informacije zaposlenika osnova su za naše planove i pomažu nam da nastavimo raditi na njihovom kontinuiranom unaprjeđenju te što bolje odgovorimo na potrebe zaposlenika. Želja nam je ovim aktivnostima nastaviti razvijati radno okruženje u kojem se zaposlenici osjećaju ugodno i zadovoljno jer su upravo oni nositelji svih naših uspjeh“, kazala je Blagica Petrovac Šikić, Viša direktorica Ljudskih potencijala u Plivi Hrvatska.

5Coca-Cola HBC Hrvatska

„Raduje nas i iznimno smo počašćeni što smo i ove godine uvršteni među pet vrhunskih Poslodavaca Partnera. U Coca-Coli HBC Hrvatska ljudi su najvrijedniji potencijal, a naš je poslovni uspjeh izravna posljedica njihove stručnosti, uključenosti i predanosti. Briga o našim zaposlenicima, prepoznavanje njihovih potencijala, stalno ulaganje u razvoj i adekvatno nagrađivanje važan su dio naše poslovne strategije, a otvorena dvosmjerna komunikacija i uključenost zaposlenika u žarištu su interesa radi osiguranja najboljih uvjeta za profesionalni rast i razvoj”, izjavila je Nela Bučević, Direktorica Odjela za ljudske potencijale za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju Coca-Cole, te dodatno istaknula: “Posebno bih izdvojila naš uspješni program brzoga razvoja zaposlenika Fast Forward kojim omogućujemo razvoj zaposlenika za prelazak na više razine upravljanja. Napredovanje i rast je ono što nas pokreće. Stvarajući izazovno i poticajno radno okruženje koje će privući i zadržati najbolje iskazujemo našu predanost neprestanomu unapređenju poslovanja i visokim standardima u upravljanju ljudskim potencijalima. Znatiželjni smo i željni učenja, nikad ne posustajemo i želimo biti najbolji.”

6Hrvatski telekom

Hrvatski Telekom je predvodnik digitalizacije hrvatskog gospodarstva. To je velika čast, ali i odgovornost. Samo kompetentni zaposlenici koji rade sa srcem mogu taj posao obaviti po najvišim standardima, a na kompaniji je da stvori takve uvjete rada u kojima zaposlenici profesionalno i osobno rastu i pritom se dobro osjećaju u svom radnom okruženju“, istaknula je Marija Felkel, članica Uprave i glavna direktorica za ljudske resurse Hrvatskog Telekoma, te nastavila: “U proteklom smo razdoblju izgradili novi brand poslodavca s porukom THINK BIGGER (Misli šire) koji je odlično prihvaćen na tržištu. To je odraz moderne kulture primjerene digitalnom dobu, kulture otvorene komunikacije i suradnje koju zajednički stvaramo. Usavršavanje zaposlenika nam je prioritet, te smo, osim klasičnih edukacija, uveli digitalno učenje putem platforme koja nudi više od 7000 online tečajeva. Na našoj HT Akademiji polaznici dobivaju ciljana i primjenjiva znanja koja im trebaju za razvoj kompetencija, ali i znanja o najnovijim trendovima razvoja industrija nužnih za poslovanje HT-a i danas i u bliskoj budućnosti.”