Tvrtka Stanić Beverages uložila je 10,6 milijuna kuna u modernizaciju svoje tvornice Juicy sokova u Kreševu, u središnjoj Bosni. Nova linija omogućila je podizanje kvalitete proizvodnje prema najvišim europskim i svjetskim standardima, te podizanje proizvodnih kapaciteta s 28,2 milijuna litara sokova godišnje na 35 milijuna litara, piše Lucija Špiljak u Poslovnom dnevniku.
Stanić Beverages od ove godine ulazi u novu kategoriju bezalkoholnih pića, inače vrijednu 300 milijuna kuna, i to lansiranjem ledenih čajeva Juicy Ice Tea u Hrvatskoj. Osim što je ova kategorija sve popularnija među potrošačima u Hrvatskoj, iz tvrtke navode kako je Juicy Ice Tea zdravija inačica ledenog čaja koja sadržava veći udio voća i manji udio šećera, i to za čak 30 posto u odnosu na konkurenciju dostupnu na domaćem tržištu.
Brend Juicy pokrenula je Jamnica d. d. 1999. godine, a 2013. godine Juicy postaje dio kompanije Stanić Beverages. Kompanija danas ima dva pogona za proizvodnju sokova: u Jastrebarskom u Hrvatskoj i u Kreševu u BiH.
“Juicy je perjanica tvrtke Stanić Beverages”, ističe Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić Grupe.
U trenutku kada je tvrtka Stanić Beverages preuzela brend Juicy, on je bio prisutan u samo sedam država. Danas je prisutan u 22 zemlje – 15 europskih, pet bliskoistočnih te po jednoj afričkoj i azijskoj zemlji.
Povećanje proizvodnje i izvoza
Kada je Juicy 1999. počeo s proizvodnjom, ona je iznosila 2 milijuna litara godišnje. U međuvremenu je porasla na više od 60 milijuna litara, a Stanić najavljuje da će u ovoj godini povećati ukupnu proizvodnju u obje tvornice za 9,4 milijuna litara.
Početna investicija u tvornicu Juicy sokova u Kreševu 2013. iznosila je 90,84 milijuna kuna, a nova investicija temelj je strateškog plana za širenje u nove kategorije i na nova tržišta.
“Lansiramo na hrvatsko tržište novi brand – Juicy Ice Tea sa smanjenim udjelom šećera u odnosu na konkurenciju. To je dio strategije Stanić Beveragesa koja ide u korak sa zahtjevima modernih potrošača. Naša dugoročna strategija je povećati izvoz Juicy sokova izvan granica regije, a poznato je da smo jedni od prvih hrvatskih gospodarstvenika koji su uspjeli svoj brand izvesti na tržište Bliskog istoka. Od nedavno se možemo pohvaliti s novim distributerom koji pokriva tržišta Ujedinjenih Arapskih Emirata, Omana i Katara. Riječ je o jednom od najvećih distributera u segmentu HoReCa na spomenutim tržištima. Stoga očekujemo značajan rast izvoza u 2021. godini prema zemljama Bliskog istoka i Sjeverne Afrike”, rekao je Stanić u razgovoru za Poslovni dnevnik.