U Hrvatskim cestama otvorene su ponude za gradnju 2,5 kilometra duge prometnice Mravince – čvor TTTS, dionice splitske obilaznice i buduće brze ceste Trogir – Omiš. Riječ je o zahtjevnoj dionici na kojoj su tunel dug 340 metara, dva nadvožnjaka i čvor kod odlagališta otpada Karepovac. Zbog žalbi na natječajnu dokumentaciju ta se dokumentacija mijenjala, a rokovi su nekoliko puta produžavani. Vrijednost radova procijenjena je na 282 milijuna kuna bez PDV-a (nešto manje od 37,43 milijuna eura), a zaprimljeno je pet ponuda.
Ponude su poslali Strabag, China Road and Bridge Corporation (CRBC) te tri zajednice ponuditelja Colas/Tucon/Marti, Monterra/trace Group i Comsa/Nortunel. Tri ponude su unutar procijenjene vrijdnosti radova, a najniža je Strabagova u iznosu od 37,73 miljuna eura bez PDV-a. Slijedi ponuda kineske države tvrtke CRBC koja je gradila Pelješki most u iznosu od 33,32 milijuna eura bez PDV, a treća konzorcija Colas/Tucon/Marti u iznosu od 37,02 milijuna eura bez PDV-a.
Konzorcij Monterra/trace Group ponudio je da će cestu izgraditi za 48,21 milijun eura bez PDV-a, a konzorcij Comsa/Nortunel za 51,36 milijuna eura bez PDV-a.
Slijedi odabir najpovoljnije ponude, a u Hrvatskim cestama, poučeni dosadašnjim iskustvima odnosno brojnim podnesenim žalbama, ne žele govoriti o tome kada bi izvođač mogao biti uveden u posao.
Brza cesta Trogir – Omiš realizirana je na dionici od Trogira do Solina i nastavlja se splitskom zaobilaznicom na potezu Mravinci – TTTS. S druge strane gradi se obilaznica Omiša s mostom preko Cetine. Ukupna duljina nove brze ceste je oko 20 kilometara. U oviru projekta Multimodalna platforma splitske aglomeracije izgradit će se dio obilaznice Splita (pravac Trogir – Kaštela – Solin – Omiš), od čvora Mravinci do mosta na Cetini kod Omiša.
Projekt je podijeljen u nekoliko faza, a investicija je procijenjena na 2,44 milijarde kuna. Prva faza obuhvaća dionicu čvor Mravince – čvor TTTS, a vrijedna je 336,8 milijuna kuna; slijedi dionica čvor TTTS – Grljevac – čvor Stara Podstrana vrijedna 705,69 milijuna kuna; treća faza je gradnja ceste od čvora Stara Podstrana do čvora Jesenice vrijedna 268,18 milijuna kuna; četvrta dionica od čvora Jesenice do čvora Dugi Rat procijenjena je na 276,31 milijun kuna; posljednja je dionica čvor Dugi Rat – Omiš, s mostom preko Cetine, vrijedna 838,35 milijuna kuna.