U postupku javne nabave za dogradnju dijela autoceste A8 na čvoru Matulji na puni profil zaprimjene su tri ponude. U Hrvatskim autocestama (HAC) potvrdili su da su u tijeku završne evaluacije pristiglih ponuda, a konačna odluka o odabiru najpovoljnije trebala bi biti donesena do kraja ovog mjeseca, piše Novi list.
Procijenjena vrijednost izgradnje dodatna dva kolnička traka na dionici dugoj 600 metara iznosi 20 milijuna eura, a sve pristigle ponude niže su od tog iznosa.
GP Krk d.d. predao je ponudu u iznosu od 17,68 milijuna eura bez PDV-a (22,1 mil. eura s PDV-om), zajednica ponuditelja koju čine slovenske tvrtke CGP d.d. i Gorenjska gradbena družba d.d. u iznosu od 18,55 milijuna eura bez PDV-a (22,19 mil. eura s PDV-om), te zajednica ponuditelja bosanskohercegovačkih tvrtki Hering d.d. i Cestar d.o.o te splitske tvrtke Cestar d.o.o. u iznosu nešto manjem od 18,45 milijuna eura bez PDV-a (23,06 mil. s PDV-om).
Radovi bi, prema očekivanjima u HAC-u, trebali započeti sredinom ove godine. Obuhvaćaju proširenje na puni profil autoceste na potezu od skretanja s riječke obilaznice (A7) u smjeru tunela Učka, do granice koncesijskog područja Bina Istre, odnosno do skretanja prema Matuljima.
Zahvat uključuje izgradnju sjevernog kolnika autoceste, pri čemu će biti izgrađen novi vijadukt Živice, uklanjanje dijela postojećeg južnog vijadukta Živica u duljini od oko 110 metara te izgradnju novih, odnosno prilagodbu i rekonstrukciju postojećih rampi čvorišta, rekonstrukciju nerazvrstane ceste Jankovićeva cesta, u duljini od 80 metara, uz rušenje postojećeg nadvožnjaka i izgradnju novog, uređenje oborinske odvodnje, zaštitu i izmještanje postojećih instalacija uključujući i rekonstrukciju cestovne rasvjete.
Iz HAC-a ističu kako je realizacija ovog projekta bitna da bi se uskladila dinamika proširenja autoceste A8 na puni profil na dijelu koji se ne nalazi u koncesijskom području s radovima koje provodi Bina Istra. Po završetku radova autocesta A8 bila bi dobit će puni profil cijelom svojom trasom, a Istarski ipsilon, sa završenom drugom cijevi tunela Učka i punim profilom autoceste na 10,5 kilometara dugoj dionici između tunela i Matulja koja je u izgradnji (investitor je koncesionar Bina Istra), istarski poluotok bit će povezan punim profilom, s četiri kolnička traka, sa sustavom hrvatskih autocesta.