Aminess preuzima upravljanje Hotelom Mediteran u Crikvenici

Preuzimanje operativnog poslovanja Hotela Mediteran druga je suradnja ove vrste za tvrtku Aminess Hospitality Group, koja od početka ove godine upravlja operativnim poslovanjem Aminess Lišanj Family Hotela iz Novog Vinodolskog

41
Hotel Mediteran Crikvenica
Hotel Mediteran u Crikvenici [Izvor; Aminess]

Turistička kompanija Aminess Hotels & Resorts preuzima operativno poslovanje još jednog hotela na sjevernoj jadranskoj obali – Hotela Mediteran u Crikvenici. Ovo strateško partnerstvo predstavlja važan korak u rastu i širenju portfelja tvrtke Aminess Hospitality Group i odličan je temelj za ekspanziju i razvoj usluge upravljanja operativnog poslovanja koju ova tvrtka nudi zainteresiranim ugostiteljskim objektima, navodi se u priopćenju Aminessa.

Crikvenica, mjesto s bogatom turističkom tradicijom i jedinstvenim položajem uz obalu Kvarnerskog zaljeva, predstavlja važno i poželjno odredište za turiste iz cijele Europe. Njezina povijest kao lječilišnog grada i razvoj turizma kroz prošlost čine je atraktivnim odredištem za sve one koji traže kombinaciju prirodnih ljepota, kulturne baštine i raznolike turističke ponude.

Hotel Mediteran smješten je uz obalu i udaljen je samo 1.500 metara od centra Crikvenice. Hotel raspolaže sa 140 soba, dva lifta, restoranom, lobby barom, dvoranom za poslovne sastanke, a besplatan bežični pristup internetu dostupan je u predvorju.

Preuzimanje operativnog poslovanja Hotela Mediteran druga je suradnja ove vrste za tvrtku Aminess Hospitality Group, koja od početka ove godine upravlja operativnim poslovanjem Aminess Lišanj Family Hotela iz Novog Vinodolskog.

Osim što širi portfelj, Aminess ovim korakom donosi inovativne pristupe upravljanju i dodatnom doprinosu razvoja turizma u Crikvenici. Stručnjaci Aminessa posjeduju ekspertno znanje potrebno za vođenje dnevnih operacija u turističkim objektima, što će osigurati vrhunsku kvalitetu usluge koju posjetitelji očekuju. Partnerima pruža i profesionalnu podršku, uključujući pristup velikoj bazi znanja, priručnicima i smjernicama putem inovativne digitalne platforme razvijene posebno za ovu vrstu poslovanja što će zasigurno osigurati daljnji napredak i unapređenje turističke ponude ove destinacije.

“Upravljanje operativnim poslovanjem logičan je nastavak Aminessovih 56 godina prisutnosti na domaćem tržištu, tijekom kojih se kompanija izgradila u etablirani turistički brend. Ovom uslugom stečena znanja dijelimo s objektima koji nisu u našem vlasničkom portfelju, nudeći im dodatnu prednost povezanosti s Aminess brendom. Osim menadžmentom Aminess svojim iskustvom te visoko kvalitetnom ponudom i sadržajima direktno utječe na razvoj i pozicioniranje samih destinacija te kvalitetu života lokalnih zajednica. Kod crikveničkog hotela Mediteran iskoristit ćemo sve naše iskustvo i znanje kako bi unaprijedili poslovanje hotela i veseli nas činjenica što ćemo postati dio duge tradicije turizma u Crikvenici te se nadamo da ćemo i sami imati priliku doprinijeti daljnjem razvoju destinacije”, rekao je Mladen Knežević, član uprave Aminess Hotels & Resorts.