Prije nekoliko dana na otoku Cresu je otvoren hotel “The Isolano” koji je brendiran oznakom Autograph Collection by Marriott. Iza investicije vrijedne više od 17 milijuna eura stoji tvrtka Valdarke d.o.o. koju vodi Cresanin Nikola Avram, osnivač kompanije Alpha Hotel Management registrirane u Beogradu i licencirane od strane Marriott Internationala za razvoj brenda na jugoistoku Europe. Avram ima više od dvadeset godina međunarodnog iskustva u hotelijerstvu i menadžmentu najuglednijih turističkih kompanija.
Realizacijom ovog projekta Hrvatska je dobila prvi hotel na jednom od otoka iz najprestižnijeg i najvećeg svjetskog hotelskog lanca Marriott International koji upravlja hotelima u 50 različitih zemalja. Autograph Collection je podbrend Marriotta koji okuplja boutique luksuzne hotele kategorizirane s pet zvjezdica, a koji naglašavaju autentičnu lokalnu kulturu i odaju počast arhitektonskom, interijerskom i turističkom artizmu.
Hotel The Isolano ima 49 soba, dva vanjska bazena, plažno područje s barom, iznimne gastro lokacije te wellnes centar, a od centra mjesta udaljen je desetak minuta hoda šetnicom. Interijer je dizajnirala tvrtka Kristina Zanic Design Consultants iz Dubaija.
Investitor Nikola Avram kazao je kako je hotel krenuo s radom sredinom listopada iako je očekivao da će to biti kolovoz.
180 godina turizma na otoku Cresu
“S ovako velikim i kompleksnim investicijama nerijetko se događa da se rokovi malo premaše, no mi smo zbog cijele logistike, ali i otočke pozicije cijeli proces produljili za dva mjeseca kako bismo bili sigurni da je sve na svome mjestu što se tiče pravne i funkcionalne strane hotela. Još nekoliko tjedana ćemo biti otvoreni i zatim nam kreću pripreme za iduću sezonu te se hotel opet otvara u ožujku, a baš s početkom proljeća imamo u planu organizirati svečano otvorenje hotela, a tome treba dodati da baš iduće godine slavimo i 180 godina postojanja turizma na otoku Cresu”, rekao je Avram.
Generalni mandžer Mario Ivić kazao je kako su hoteli pod brendom Autograph Collection poznati po tome što pružaju jedinstvene doživljaje svojim gostima, čime se izdvajaju od standardiziranih luksuznih hotela. Oni spajaju vrhunski komfor s lokalnim karakterom, promovirajući kulturnu baštinu i autentičnost destinacije u kojoj se nalaze.
“Osim spomenutih dizajnerskih i kultuloroških značajki, hotel se ističe i po energetskoj učinkovitosti, s naglaskom na održivost. Upotreba prirodnih materijala poput kamena i drva doprinosi stvaranju ugodne i mirne atmosfere, koja će gostima pružiti istinski doživljaj boravka u skladu s prirodom. Time se naglašava i važnost očuvanja okoliša, što je u skladu s globalnim trendovima održivog turizma, ali i s lokalnim vrijednostima Cresa, jednog od najočuvanijih i najljepših otoka na Jadranu”, istaknuo je Ivić.
Portfelj Marriott Internationala u Hrvatskoj trenutno obuhvaća pet objekata: Sheraton Dubrovnik Riviera, Le Méridien Lav Split, AC Hotel by Marriott Split, Westin Hotel Zagreb te Sheraton Hotel Zagreb. U 2025. planirano je otvaranje Opatija Marriott Hotela, a za 2026. najavljeno je otvaranje još jednog hotela iz Autograph Collection brenda, u Komiži na otoku Visu.