Una je novi multimedijski servis u Hrvatskoj, Srbiji i BiH

Pokretač ovog medijskog projekta je Foundcenter Investment GmbH iz Berlina, specijaliziran za financiranje preko institucionalnih i privatnih investitora. Idejni začetnik projekta je TV producent i menadžer Dejan Jocić

732
Una
Direktor informativnog programa je Zoran Kusovac, novinar s dugogodišnjim uredničkim i menadžerskim iskustvom u vodećim engleskim i američkim informativnim TV postajama [Izvor: N1, screenshot]

Una, novi multimedijski servis u Hrvatskoj, Srbiji i Bosni i Hercegovini, ove jeseni započinje emitiranje televizijskog programa i produkciju digitalnog sadržaja za više od 10 milijuna gledatelja i korisnika digitalnih usluga. Ovaj novi medijski projekt na tržište donosi drugačiji pristup kreiranju informativnog programa te zabavnog sadržaja prilagođenog svim dobnim skupinama i cijeloj obitelji.

Pokretač ovog medijskog projekta je Foundcenter Investment GmbH iz Berlina, specijaliziran za financiranje preko institucionalnih i privatnih investitora. Idejni začetnik projekta je Dejan Jocić koji je nakon uspješne karijere TV producenta i menadžera u Njemačkoj i Srbiji osnovao Foundcenter.

Direktor informativnog programa je Zoran Kusovac, novinar s dugogodišnjim uredničkim i menadžerskim iskustvom u vodećim engleskim i američkim informativnim TV postajama i pokretač prve digitalne TV u regiji, Fox TV.

Direktor produkcije je Krešo Marić koji je iskustvo u produkcijskim pothvatima stjecao na HRT, preko Nove, RTL, N1 i u mnogim neovisnim projektima.

Direktorica programa Viktorija Jeftić kreirala je inovativne i popularne programe na više TV postaja u regiji: Fox TV-u Srbija, Prvoj televiziji i RTS-u.

Direktor prodaje Marko Šobot dugo je godina uspješno upravljao projektima višemilijunske vrijednosti u marketinškim agencijama koje posluju širom regije, Direct Media i Publicis Media.

Direktor komunikacija i marketinga Aleksandar Radoš televizijsku je karijeru 25 godina gradio kreiranjem programskih sadržaja i marketinskih i komunikacijskih kampanja na RTS-u, Prvoj televiziji i B92.

Implementacija virtualne stvarnosti u živi program

Brand Una inspiriran je rijekom Unom koja dodiruje i spaja države i narode. Želeći ukazati na brojne sličnosti, ali i raznolikosti koje obilježavaju ovu regiju, Una svojoj publici želi pružiti najbolji i najkvalitetniji sadržaj, poručuju pokretači projekta.

“Raznovrstan i kvalitetan program stvarat će brojne regionalne zvijezde, televizijska lica i medijski profesionalci. UNA već ove jeseni publici predstavlja vrhunske formate koji će se moći pratiti putem televizije i digitalnih platformi. Projekt se zasniva na najsuvremenijim digitalnim tehnologijama i uključuje televiziju visoke rezolucije, decentralizirano upravljanje produkcijskim resursima putem hiperbrzih optičkih veza i uz korištenje state-of-the-art rješenja kao što su kamere s automatskim pohranjivanjem podataka na cloud, interaktivne aplikacije i najsuvremenije studijske produkcijske tehnike s daljinski kontroliranim i robotiziranim kamerama”, navodi se u priopćenju.

Posebna pažnja posvećena je implementaciji virtualne realnosti (VR) u produkciji živog TV programa s najnovijim dizajnerskim i tehničkim rješenjima koji će se ostvarivati iz četiri virtualna studija koji će biti najveći na području cijele jugoistočne Evrope. Una je posvećena novim tehnologijama i svi će programi, mrežni sadržaji i aplikacija biti multiplatformski optimizirani. Na digitalnim platformama korisnici će imati mogućnost neposredne interakcije s televizijskim sadržajem.