Kako je i najavljeno prije nekoliko mjeseci, VIPNet je od 1. listopada službeno promijenio naziv kompanije u A1 Hrvatska, a Vip brend za više od 2 milijuna korisnika postaje A1.
Tijekom proteklaih dva desetljeća, od kada je VIPNet stigao na hrvatsko tržište, razvoj tehnologije dramatično je promijenio način života i potrebe korisnika, tvrtki i društva u cijelosti. Primjerice, kada je internet došao u Hrvatsku početkom 90-tih, promet na svjetskoj razini iznosio je svega 100 GB dnevno. Danas A1 mreža u Hrvatskoj bilježi taj promet u samo 15 sekundi.
A1 Hrvatska – vodič kroz složeno digitalno doba
A1 brend želi na hrvatskom tržištu biti vodič za sve svoje korisnike u ovom složenom digitalnom dobu novih tehnologija, velikih brzina i različitih multimedijalnih uređaja, čineći njihov život ugodnijim, produktivnijim i jednostavnijim, pojasnio je Jiří Dvorjančanský, predsjednik Uprave A1 Hrvatska na današnjoj konferenciji za medije, zašto se krenulo u rebranding nakon 19 godina.
“Prilagođavanjem novim navikama i potrebama korisnika te digitalnoj evoluciji oko nas i sami se mijenjamo iz tradicionalnog telekom operatora u digitalnu kompaniju. Iza promjene našeg brenda i naziva tvrtke stoji puno veća strateška promjena koja će utjecati na sve segmente našeg poslovanja. S novim brendom A1 namjeravamo postati vodič kroz složeno digitalno doba za sve naše korisnike, a njihove današnje potrebe ne mogu se zadovoljiti bez najmodernije infrastrukture poput optike, mreže nove generacije i 5G tehnologije.”
Dvorjančanský je najavio da će A1 nastaviti s razvojem najbrže mobilne mreže nove generacije, koja korisnicima omogućava brzine i do 750 Mbit/s, te sa snažnim investicijama u vlastitu optičku mrežu za superbrzi Internet koja trenutno pokriva 500.000 tisuća kućanstava. Korisnici na svjetskoj razini danas ostvare sveukupno više od 15 EB mobilnog internet prometa mjesečno, od čega čak 56 posto čini video sadržaj, a predviđa se porast potrošnje mobilnog prometa na video sadržaj na čak 73 posto do 2023. godine.
Korisnici usluga ne moraju brinuti, automatski će prijeći na A1
Za sve postojeće korisnike Vipnet usluga je važna informacija da je prebacivanje korisnika na A1 brend počelo u ponoć 1. listopada, te da ne moraju brinuti o promjenama jer će pretplatnički brojevi, bonovi, e-mail adrese i druge usluge koje su koristili kod Vipneta automatski prijeći na A1, a promjena neće biti ni za poslovne korisnike.
Tomato brend neće se mijenjati i kao takav ostaje prisutan na hrvatskom tržištu. B.net će biti dostupan u okviru A1 ponude proizvoda i usluga, a Vip Metronet Business Solutions brend postao je A1 Business Solutions.
Detalje svih promjena te odgovore na pitanja, kao i pogodnosti povodom rebrandinga, korisnici mogu pronaći na A1 web stranicama.
Digitalna evolucija za digitalno doba
Uvođenje brenda A1 na svim tržištima A1 Telekom Austria Grupe ne samo da će osnažiti poziciju na europskom telekomunikacijskom tržištu, nego će i omogućiti svim A1 korisnicima na svim A1 tržištima dosljedno i jedinstveno iskustvo brenda. Do 2020. A1 grupa u svim će državama biti pod istim imenom.
“Kao brend koji nudi sve konvergentne i ICT aspekte poslovanja kao što su mobilna, fiksna, TV i podatkovna rješenja te rješenja u oblaku i OTT usluge, želimo biti partner u digitalnoj transformaciji hrvatskog tržišta, društva i gospodarstva.”, kazao je Jiří Dvorjančanský, predsjednik Uprave A1 Hrvatska.