Zagrebačka pivovara u liniju za punjenje limenki investirala 64 mil. kn

Limenka je puno pogodnija za zaštitu okoliša jer se za razliku od plastike 99 posto može reciklirati. Osim toga, moramo biti svjesni da smo turistička zemlja i da je u sezoni limenka kao pakiranje izrazito bitna, rekao je predsjednik Uprave Zagebačke pivovare

50
Zagrebačka pivovara
[Izvor: Zagrebačka pivovara]

Zagrebačka pivovara obilježila je 130 godišnjicu puštanjem u rad nove linije za punjenje i pakiranje limenki. Investicija je vrijedna 64 milijuna, a nova linija povećat će proizvodni kapacitet četiri puta i tako će u potpunosti zadovoljiti povećanu potražnju za pivom u limenci, dodatno će povećati održivost kompanije, konkurentnost domaće proizvodnje te potrošačima ponuditi nove formate i multipakiranja limenki.

“Limenka kao pakiranje  postaje dominantna i zato smo investirali u povećanu proizvodnju aluminijske ambalaže”, rekao je predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare Miroslav Holjevac. “Limenka je kao pakiranje puno pogodnija za zaštitu okoliša jer se za razliku od plastike 99 posto može reciklirati. Osim toga, moramo biti svjesni da smo turistička zemlja i da je u sezoni limenka kao pakiranje izrazito bitna.”

Limenke su također najpoželjnije pakiranje za izvoz, što otvara dodatne mogućnosti, dodao je Holjevac. Osim toga, uvođenjem najmodernije tehnologije za punjenje limenki Zagrebačka pivovara znatno će smanjiti potrošnju energije i svoj ugljični otisak.

Direktor proizvodnje Dubravko Tome istaknuo je kako će se godišnje u limenke nakon instaliranja nove linije moći napuniti 70 milijuna litara piva, što je četiri puta više nego do sada.

Ukupna investicija od 64 milijuna kuna obuhvaća novu opremu za punjenje i pakiranje limenki te građevinske radove koji su bili potrebni da bi se proizvodni pogon u Ilici prilagodio  za instalaciju nove linije. Zbog ograničenog prostora nova linija raspoređena je na četiri etaže, što ju čini jedinstvenom u ovom proizvodnom pogonu.