Željezničko stajalište Sesvetska Sopnica bit će završeno do ožujka

Ukupna procijenjena vrijednost projekta iznosi 24,3 milijuna kuna (bez PDV-a), a do sada je realizirano oko 70 posto radova. Uskoro počinje i izgradnja stajališta u Sesvetskim Selima

126
Sesvetska Sopnica
Ministar mora, prometa i infrastrukture u obilasku gradilišta željezničkog stajališta Sesvetska Sopnica [Izvor: Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture]

Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković obišao je gradilište željezničkog stajališta Sesvetska Sopnica na međunarodnoj pruzi Zagreb Glavni kolodvor – Dugo Selo.

Ukupna procijenjena vrijednost projekta iznosi 24,3 milijuna kuna (bez PDV-a), a do sada je realizirano oko 70 posto radova. Završetak radova očekuje se najkasnije u ožujku iduće godine, a uskoro počinje izgradnja stajališta u Sesvetskim Selima.

Projekt izgradnje stajališta Sesvetska Sopnica obuhvaća izgradnju otočnog perona duljine 160 metara s nadstrešnicom duljine 60 metara, izgradnju pothodnika ispod sva četiri kolosijeka s tri dizala za osobe smanjene pokretljivosti kao i vanjsku rasvjetu perona i rasvjetu pothodnika.

Predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Ivan Kršić istaknuo je kako će se puštanjem stajališta u promet znatno smanjiti gužve u kolodvoru Sesvete, kojim dnevno prođe 168 vlakova za prijevoz putnika i 45 teretnih vlakova. Procjenjuje se da će stajalište Sesvetska Sopnica svakodnevno koristiti više od 250 putnika.

“Ministarstvo na području Sesveta provodi i priprema nekoliko projekata. Jedan od njih je i izgradnja željezničkog stajališta Sesvetska Sopnica u sklopu kojega se gradi i pothodnik. HŽ Infrastruktura prepoznala je potrebe lokalnog stanovništva pa je uz izgradnju ovoga stajališta pokrenut i postupak za izgradnju stajališta Sesvetska Sela. Procjena troškova njegove izgradnje iznosi 11 milijuna kuna, a trenutačno je u tijeku ishođenje potrebnih dozvola”, rekao je ministar Butković, istaknuvši da ulaganja u prometnu infrastrukturu na području Republike Hrvatske trenutačno iznose 25 milijardi kuna i da se većim dijelom odnose na ulaganja u željezničku infrastrukturu.