Franchise BrandMarkt – prvi put u Hrvatskoj!

Prva poslovna izložba franšiznih sustava u Hrvatskoj - Franchise BrandMarkt - održat će se 12. i 13. lipnja u sklopu Brend Foruma 2025, u Zagrebu

Effie Awards Croatia: “Budi hrabar, budi zdrav” najučinkovitija je marketinška kampanja

Dobitnik Grand Prixa i nositelj zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2025 je Zagrebačka pivovara s agencijom BBDO Zagreb za projekt Budi hrabar, budi zdrav u suradnji sa strateškim partnerima 404 / MYTY, OMD Media i Croatia poliklinikom.

Rafa Llopis stiže na Brend Forum 2025!

Na Brend Forumu 2025 Rafa Llopis govorit će o onome što brendove čini stvarnima – emociji, autentičnosti i vezi s publikom.

Može li umjetna inteligencija opametiti hrvatsku politiku?

Yuval Noah Harari je izvrstan narator koji kroz svoje pomno odabrane pripovijesti iznosi niz intrigantnih ideja te nas tjera na dodatno razmišljanje o važnim temama današnjeg svijeta.

Objavljen je program Dana komunikacija!

Vrhunski predavači, aktualni sadržaji i neprocjenjivi uvidi očekuju nas sredinom svibnja u Rovinju na Danima komunikacija

U Rovinj stiže marketinška stručnjakinja Marisha Lakhiani

U vremenu u kojem algoritmi diktiraju pravila igre, a brendovi se neprestano bore za pažnju potrošača, ključno je pronaći savršen balans između kreativnih kampanja,...

Sophia the Robot, najpoznatija humanoidna AI, dolazi na Dane komunikacija

Sophia, robot koji mijenja budućnost čovječanstva i umjetne inteligencije i Fernando Machado, jedan od najutjecajnijih marketinških lidera sitžu na Dane komunikacija

Prva ‘big eye’ nagrada za poslovnu komunikaciju

EPL Award je prva nagrada za poslovnu komunikaciju odnosno konkretno nagrada za postignuća i pozitivan doprinos ostvaren temeljem upravljane i strateški vođene poslovne komunikacije

7. Središnja konferencija o održivoj gradnji: Održiva gradnja kao ključ budućnosti

Konferencija je još jednom potvrdila status Hrvatske i GBC Croatia kao predvodnika u regionalnoj raspravi o održivoj gradnji

Prijavite se na meet-up Prevela moja mama

Cilj je umrežiti se, zabaviti i nasmijati zajedničkim preprekama, istaknuti žensku snagu i pronaći način za svladavanje svih izazova koje nosi majčinstvo u prevoditeljskoj branši.

AgroRocks: Što sve budući poljoprivrednik trebati znati?

U Osijeku će se 4. listopada 2024. godine održati četvrta konferencija o novim tehnologijama u poljoprivredi - AgroRocks 2024.Raspravljat će se o budućnosti poljoprivrede...

Brend Forum 2024: Brendovi su dio strategije i načina poslovanja

U Zagrebu će se 21. lipnja održati "Brend forum 2024.", konferencija koja će na jednom mjestu okupiti vlasnike tvrtki, predsjednike i članove uprava, direktore kompanija te brojne inozemne i domaće stručnjake.

Brend Forum 2024.: Počela prodaja Blind bird ulaznica

Brendiranje i upravljanje brendom nije moguće bez uspješnog komuniciranja koje je postalo primarna vještina 21. stoljeća.

Kome će pripasti Franchise Brand Leader Award 2023?

Ovogodišnja, svečanost dodjele nagrade Franchise Brand Leader Award 2023 održat će se 10. svibnja u Hotelu International Zagreb

Trail trkom po Istri do aktivnog turizma i revitalizacije ruralnih područja

Grad Umag već 12 godina predstavlja domaćina globalno priznate ultratrail utrke „Istria 100 by UTMB koja se održava od 4 do 7. travnja

Nova generacija komunikatora, halucinogeni AI i Web3 u mainstreamu

I ove godine na Danima komunikacija u Rovinju očekuju nas sjajni predavači i još kvalitetnije rasprave o najvažnijim temama u industriji

Pratite nas

0ObožavateljiLajkaj
0SljedbeniciSlijedi
53SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

Kako male ideje pokreću velike promjene

U vremenu kada su održivost, inovacije i društveni učinak sve važniji u poslovnom svijetu, Hrvatska se može pohvaliti sve većim brojem poduzetničkih inicijativa koje...
Pokreni nešto svoje

Hrvatski poduzetnici koji mijenjaju svijet: Od voćnih bombona do sokova bez otpada

Program Pokreni nešto svoje pruža financijsku i mentorsku podršku malim poduzetnicima i start-upovima čiji projekti donose inovativna i održiva rješenja za društvene i ekološke izazove i pritom obavezno osiguravaju društveni povrat uloženog

NAJNOVIJE

X
X