Kako odnos s kupcima podići na novu razinu

Ne propustite SAP Customer Experience Summit! Otkrijte kako bolje razumjeti svoju publiku, kako se povezati s kupcima i ostvariti njihova očekivanja

107
Customer Experience
Pawel_Tkaczyk

Prema globalnom istraživanju u kojem je sudjelovalo gotovo 2.000 vodećih menadžera, za oporavak od krize uzrokovane pandemijom koronavirusa ključna je automatizacija procesa te istovremeno pružanje visokopersonaliziranih usluga kupcima.

Kako je to moguće? Ukratko, rješenje je digitalizacija i poboljšanje iskustva kupca uvođenjem najnaprednijih dostupnih alata – no više detalja i korisnih savjeta možete doznati na SAP-ovoj regionalnoj virtualnoj konferenciji SAP Customer Experience Summit, koja će se održati u utorak, 11. svibnja, s početkom u 10 sati.

SAP će na besplatnoj virtualnoj konferenciji predstaviti praktičan pristup rješavanju ovih izazova kroz najbolje primjere s područja Srednje i Istočne Europe. Prezenteri iz Bugarske, Češke, Hrvatske, Poljske, Mađarske, Rumunjske, Srbije, Slovačke, Slovenije i Ukrajine prezentirat će poboljšanja i inovativna rješenja koja su implementirali kako bi svojim kupcima pružili što bolje iskustvo, te podigli predanost svojih zaposlenika na višu razinu.

Besplatna registracija

Da biste sudjelovali na cjelodnevnom događaju dovoljno je registrirati se. Radni jezik konferencije je engleski. Program počinje u 10 sati, a predviđeno trajanje je do 14.30 sati.

Sve studije slučaja predstavljene tijekom konferencije odnose se na tvrtke iz regije, koje dolaze iz različitih branši: novi inovativni pružatelj fintech usluga (Leanpay), regionalna multinacionalna kompanija (MOL) i lokalne podružnice svjetskih marki (Adidas, Google), podijelit će priče o najboljim praksama iz privatnog sektora, obrazovanja (Sveučilište iz Ljubljane) i sporta (ženski tenis i američki hokej).

Korporativne studije slučaja i okrugli stolovi biti će popraćeni prezentacijama tijekom kojih će predavači govoriti o tome kako razviti korporativnu kulturu orijentiranu na kupca, kako zadovoljiti očekivanja kupaca i navike potrošača koje su se promijenile tijekom pandemije te koji je najbolji način da kupcu pružite izvrsno korisničko iskustvo.

>>SAP Customer Experience Summit – jedinstveni digitalni događaj koji ne smijete propustiti

Najbolje Učite od najboljih

Održat će se i praktična demonstracija tehnologije dostupne tvrtkama: stručnjaci SAP-a i Emarsysa pružit će kratak uvid u mogućnosti SAP-ove obitelji proizvoda vezanih uz Customer Experience. Sami kupci odnosno korisnici tih alata pokazat će koje su probleme riješili njihovom primjenom te kakve su rezultate postigli u prodaji, u segmentu lojalnosti kupaca, učinkovitosti i angažmanu zaposlenika te, na kraju, iako to nipošto nije najmanje važno, u motiviranom i uvjerljivom ponovnom otvaranju poslovanja nakon izazovne godine.

SAP Customer Experience Summit

SAP Customer Experience Summit, virtualna konferencija, započinje u 10 sati. Nakon uvodnih riječi predstavnika SAP-a Edyte Malesza-Malatrat i Reinharda Hartera, u program će vas uvesti dr. Susanne O’Gorman iz Kantara, jedne od vodećih svjetskih analitičarskih i konzultantskih kompanija, s pričom o tome kako se u “novom normalnom” redefinirala poslovna kultura u kojoj je klijent u žarištu. Ujedno će dr. O’Gorman pružiti uvid u trenutne trendova na tržištu Customer Experiencea (CX).

Nakon toga slijedi panel diskusije u kojoj će stručnjaci i opinion leaderi podijeliti svoja iskustva o tome kako su se suočili s nedavnim izazovima te razmišljanja što nas tek očekuje.

Kakva je razlika između dobrog i sjajnog korisničkog iskustva?

Poseban dodatak su ekskluzivni intervjui s ukrajinskom tenisačicom Elinom Svitolinom i češkim hokejašem Tomášem Hertlom. Svitolina je trenutno na 5. mjestu WTA liste, a Hertl je prvi igrač rođen u modernoj Češkoj koji je zaigrao u NHL-u, vodećoj američkoj profesionalnoj hokejaškoj ligi. Dvoje vrhunskih sportaša govorit će o tome kako su nosili s pandemijom. Jesu li im nedostajali navijači dok su nastupali na terenima i u dvoranama pred praznim gledalištima? Jesu li se uspijevali (sami) motivirati? Kako su se nosili s pritiskom, s uspjesima i neuspjesima? Kakav je bio odnos s konkurentima?

Priču će završiti Paweł Tkaczyk, poljski stručnjak za marketing i strategiju brendova, s predavanjem pod nazivom “On giraffes and first dates — what should you know about building a great customer experience?”. Kakva je razlika između dobrog i sjajnog korisničkog iskustva? Neznatna. Kroz priču o žirafama i prvim spojevima Tkaczyk će nam prenijeti neke važne lekcije.


Svi oni koji će se pridružiti konferenciji upoznat će povijest poznatih robnih marki i lidera u našoj regiji. Nakon jednostavne registracije sudionici će dobiti priliku saznati  specifična iskustva o tome kako odnos s kupcima podići na novu razinu.