SAP Customer Experience Summit – jedinstveni digitalni događaj koji ne smijete propustiti

SAP Customer Experience Summit, koji će se održati u utorak, 11. svibnja, upoznat će vas s najboljim praksama vezanim uz Customer Experience te iskustvima koje će s vama podijeliti stručnjaci i korisnici iz zemalja Srednje i Istočne Europe

291
SAP CEE CX Summit
SAP CEE CX Summit

Digitalna transformacija nikada nije bila tako važna za vaše poslovanje kao što je danas. E-trgovina postala je nužnost, a agilnost i visoka razina personalizacije su put ka uspjehu. Izvrsno iskustvo kupaca (Customer Experience) temelj je uspjeha svake tvrtke. Različite dodirne točke i interakcije s kupcima pridonose cjelokupnom pozitivnom dojmu kupaca koje određuje hoće li vam oni i idući put pokloniti svoje povjerenje.

SAP Customer Experience Summit je besplatna virtualna konferencija o korisničkom iskustvu kupaca koja će okupiti industrijske stručnjake, tržišne analitičare, iskusne praktičare i posjetitelje. Da biste sudjelovali na cjelodnevnom događaju dovoljno je registrirati se.

Customer Experience definira odnos kupca i organizacije tijekom njihovog poslovnog odnosa. Taj odnos može uključivati poznavanje proizvoda ili usluge, reklamiranje, odnos prema brendu, odnos prema kupcu, proces prodaje te kvalitetu samog proizvoda ili usluge.

Program konferencije prilagođen je zemljama srednje i istočne Europe: Bugarskoj, Hrvatskoj, Češkoj, Mađarskoj, Poljskoj, Rumunjskoj, Srbiji, Slovačkoj, Sloveniji i Ukrajini.

  • Kada: 11. svibnja 2021 s početkom u 10 sati
  • Sadržaj: na konferenciji možete upoznati najbolje prakse vezane uz Customer Experience te iskustva koje će s vama podijeliti stručnjaci i korisnici iz zemalja Srednje i Istočne Europe. Sve studije slučaja predstavljene tijekom konferencije odnose se na tvrtke iz regije
  • Program i prijava: putem linka
  • Radni jezik konferencije: engleski

SAP Customer Experience Summit je jedinstveni digitalni događaj koji nikako ne biste smjeli propustiti ako vaš posao obuhvaća odnose s kupcima i ako vjerujete da je korisničko iskustvo ključ uspjeha.

Tvrtke koje će predstaviti svoja iskustva iz različitih su branši: novi inovativni pružatelj fintech usluga (Leanpay), regionalna multinacionalna kompanija (MOL) i lokalne podružnice svjetskih marki (Adidas, Google) podijelit će pozornicu s pričama o najboljim praksama iz privatnog sektora, obrazovanja (Sveučilište iz Ljubljane) i sporta (ženski tenis i američki hokej).

Pet razloga zašto ne biste trebali propustiti SAP Customer Experience Summit

1. Svi ste pozvani – besplatna registracija
Kao prvo, konferencija je besplatna, a na njoj možete upoznati najnovije alate i najbolje prakse koje će vam pomoći da ispunite očekivanja svojih kupaca. Iskustvo koje ćete steći je neprocjenjivo. To će ujedno biti prilika da malo predahnete od svakodnevnih radnih obveza. Dobrodošli su svi, poručuju organizatori.

2. Saznajte prvi
Na Summitu ćete se također upoznati s najnovijim trendovima na tržištu i uzbudljivim inovacijama iz SAP-ovog portfelja vezanim uz Customer Experience.

3. Učite od najboljih
Vodeći stručnjaci i klijenti iz Srednje i Istočne Europe podijelit će s vama najbolje prakse i svoja iskustva.

4. Prilika za umrežavanje
Konferencijski virtualni salon nudi brojne mogućnosti za interakciju s govornicima, partnerima, stručnjacima i, naravno, među samim slušateljima

5. Tražite partnere?
Možete razgledati i virtualnu izložbenu dvoranu te upoznati SAP-ove partnere koji kreiraju inovacije u području Customer Experiencea i tako pomažu kupcima u rješavanju najvažnijih poslovnih problema i izazova današnjice.

Why attend - SAP Customer Experience Summit
Why attend – SAP Customer Experience Summit

SAP će na besplatnoj virtualnoj konferenciji SAP Customer Experience Summit 11. svibnja predstaviti praktičan pristup rješavanju ovih izazova kroz najsnažnije primjere.

Sve studije slučaja predstavljene tijekom konferencije odnose se na tvrtke iz regije. Prezenteri iz Bugarske, Češke, Hrvatske, Poljske, Mađarske, Rumunjske, Srbije, Slovačke, Slovenije i Ukrajine predstavit će poboljšanja koja su učinili kako bi svojim kupcima pružili što bolje iskustvo i inovativna rješenja koja su implementirali kako bi podigli predanost svojih zaposlenika na višu razinu. Da biste sudjelovali na cjelodnevnom događaju dovoljno je registrirati se.

Svi oni koji će se pridružiti konferenciji upoznat će povijest poznatih robnih marki i lidera u našoj regiji. Nakon jednostavne registracije sudionici će dobiti priliku da se upoznaju sa specifičnim iskustvima o tome kako odnos s kupcima podići na novu razinu.