Effie Grand Prix za projekt OŠ I EFFIE STAVIT U NOS?

Na Danima komunikacija dodijeljene su nagrade za najbolja i najkreativnija rješenja hrvatske komunikacijske industrije. Utorak. Biro za propagandu. i PHD Media osvojili su Effie Grand Prix za Jadran Galenski Laboratorij i projekt OŠ I EFFIE STAVIT U NOS? Imago Ogilvy agencija je godine, a Kraš najbolji oglašivač IdejeX

48
Effie Grand Prix 2023
foto: Emica-Elvedji-PIXSELL

Na ovogodišnjim Danima komunikacija u Rovinju dodijeljene su nagrade Effie i IdejaX. U natjecanju Effie Awards Croatia nagrađene su najbolje agencije i oglašivači za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata tijekom protekle godine.

Dobitnik Grand Prixa i nositelj zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2023 jest Jadran Galenski Laboratorij s agencijom Utorak. Biro za propagandu. za projekt OŠ I EFFIE STAVIT U NOS? u suradnji s agencijom PHD Media u kategoriji Zdravlje.

Srebrnu nagradu osvojio je projekt GUC GUC klijenta Studenac i agencija Imago Ogilvy, Ascanius Media, Drap i Rational International u kategoriji Pića, kao i projekt Uplift klijenta Mastercard Europe, podružnica Zagreb s primarnom agencijom Val grupa komunikacije uz suradnike Algebru, RTL Hrvatska, Dentsu Croatia i Ekonomski institut Zagreb u kategoriji Korporativna reputacija i odnosi s javnošću.

Brončane su nagrade dodijeljene klijentu Ledo Plus i agenciji Šanavala te strateškom partneru Go2Digital za projekt Vrijedi ponoviti u kategoriji Hrana; kao i Jamnici plus i agencijama PINK MOON, STUDIO NEXUS i Producenti za projekt Vrijeme je za godišnji u kategoriji Pića; klijentu Raiffeisen bank (Hrvatska) i agencijama McCann Zagreb, Degordian i Publicis za projekt RBA Neovisni u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge te Boltonu Croatia i agenciji EssenceMediacom za projekt Priča o mirisu kojeg se sjećate. I sjećate. u kategoriji Dugoročna učinkovitost.

IdejaX

Pobjednici IdejeX, nacionalnog natjecanja u kreativnosti na kojem se već 13 godina uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama, su Imago Ogilvy kao agencija godine, a oglašivačem godine je proglašen Kraš.

Među najbolje agencije IdejeX plasirali su se uz Imago Ogilvy i Bruketa&Žinić&Grey, Studio Sonda, Señor, Design Bureau Izvorka Jurić, McCann Zagreb, MinusMinus Agency, Studio Tumpić/Prenc, Utorak, Odjel Marketinga HNK Hajduk, Šesnić&Turković, Šanavala, BBDO Zagreb i Lesles, kreativni studio za proizvodnju filma i videa.

U skupini kategorija Best on Market dobitnici su zlatne IdejeX:

  • BiteMe Nutrition i Imago Ogilvy za projekt Feed your greatness u kategoriji Hrana
  • HEINEKEN Hrvatska i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Tuđi čovik u kategoriji Alkoholna pića
  • Pipi Beverages i Imago Ogilvy s projektom Uvik aktualna i #bolimePipi u kategoriji Bezalkoholna pića
  • Raiffeisenbank Hrvatska i McCann Zagreb s projektom RBA Neovisni u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge
  • VIOLETA i Utorak s projektom BITI BEBA JE SPORT ZA SEBE u kategoriji Kućanstvo
  • VARTEKS i Señor s projektom OTKRIJ VARTEKS u kategoriji Moda i ljepota
  • Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Croatia za Hrvatsku! u kategoriji Korporativne komunikacije.

Zlatno priznanje nagrade X u skupini Best of Ad-Making osvojili su:

  • Zalando i MinusMinus Agency za projekt Ljeto je u tebi u kategoriji Film HIGH SPIRITS i
  • Design Bureau Izvorka Jurić s projektom SAMPÉ gin u kategoriji Diza.

Zlatni su u skupini Best Branding & Rebranding sljedeći projekti:

  • Hrvatsko dizajnersko društvo i Šesnić&Turković s projektom Squeeeze kategoriji Branding
  • Kraš i Studio Sonda za projekt Dorina u kategoriji Rebranding.

U skupini Best of Positive Change zlatnu je statuu osvojio sljedeći projekt:
• HNK Hajduk i Odjel marketinga HNK Hajduk za projekt Za bolji svit – Hajduk Split u kategoriji Best of Positive Change.