Greyp Bikes prodajom digitalnih dioničkih tokena prikupio 1,44 mil. eura

Na početku kampanje najavljeno je da je cilj prikupiti 5 milijuna eura. S obzirom na to da je prikupljeni iznos u prvom krugu, uz popust, manji od trećine planiranog iznosa, trebao bi uslijediti drugi krug u kojem tokene mogu kupovati svi

u 14:36 Zadnja izmjena: 29.11.2019 u 15:05
53
Greyp Bikes

Tvrtka Greyp Bikes, nastala 2013. izdvajanjem iz tvrtke Rimac Automobili, završila je kampanju prodaje digitalnih dioničkih tokena (equity token offering – ETO). Nakon razdoblja predbilježbe, odnosno iskazivanja interesa za kupnju tokena, uslijedila je (pret)prodaja prijavljenim ulagačima uz popust od 10 posto. Minimalni ulog iznosio je 100 eura, a kupnjom tokena ulagači su postajali dioničari, čime su stekli pravo glasa u upravljanju tvrtkom i pravo na isplatu dividende.

U kampanji je sudjelovalo 1017 ulagača koji su kupili 10.740.947 tokena u vrijednosti od 1,44 milijuna eura. Na početku kampanje najavljeno je da je cilj prikupiti 5 milijuna eura, odnosno da je ulagačima na raspolaganju 30 dionica pri čemu milijun tokena pojedinačne vrijednosti 0,16187 eura predstavlja jednu dionicu. S obzirom na to da je prikupljeni iznos u prvom krugu manji od trećine planiranog iznosa, a prema ranijim najavama, sada bi trebala uslijediti javna ponuda, odnosno drugi krug u kojem tokene mogu kupovati svi.

“Naš cilj u digitaliziranoj ponudi bio je demokratizirati pristup vlasništvu i uzbudljivo je što možemo pozdraviti stotine investitora koji su se pridružili obitelji Greyp, u kojoj su već imena poput Porschea. Sada nam je fokus na vraćanju vjere koju su nam pokazali naši novi navijači. Kao što smo najavili prije prodaje, cilj nam je izgraditi povezanu platformu za mobilnost”, poručili su iz tvrtke Greyp Bikes.

>>Evo kako i kada možete investirati u Rimčevu tvrtku

Tvrtka Greyp Bikes je visoko tehnološka kompanija za razvoj mobilnih rješenja. Proizvodi električne bicikle, ima 68 zaposlenih, glavni izvršni direktor je Mate Rimac, a među dosadašnjim ulagačima su Porsche Engineering Group i Camel Group. Partneri tvrtke su T-Mobile i Energy Web Foundation.