MOL Grupa traži startupove s inovativnim rješenjima

Na kraju programa, uspješni startupovi mogli bi dobiti priliku za uspostavljanje dugoročnog partnerstva s MOL-om, u funkciji dobavljača inovativnih proizvoda i usluga

54
MOL natječaj za startupove
Photo by Markus Spiske on Unsplash

MOL Grupa objavila je pozivni natječaj za startupove s inovativnim rješenjima s područja mobilnosti, maloprodaje, isporuke i distribucije, loyalty marketinga te big data startupove. Ovaj tromjesečni program koji će se odvijati u Budimpešti, u suradnji s mađarskom inkubator agencijom Design Terminal, namijenjen je startupovima čija rješenja ispunjavaju jedan od ciljeva strategije MOL Grupe 2030.: postati prvi izbor kupaca u pokretu.

MOL Grupa na sudjelovanje u programu poziva startupove čija su rješenja trenutno u razvijenoj fazi rasta. MOL će program implementirati zajedno s inkubator agencijom Design Terminal iz Budimpešte, koja posjeduje praktično iskustvo i dokazanu uspješnost u suradnji sa start-upovima.

Program kreće u siječnju, a prijave se primaju od 22. rujna do 23. listopada. Natječaj je otvoren za startupove koji su spremni za testiranje svojih inovativnih rješenja (faza prototipa ili minimalno funkcionalnosti proizvoda) s područja mobilnosti, loyalty marketinga i big data, maloprodajnih usluga, kao i dostave paketa i sustava distribucije.

Dvije faze selekcijskog procesa

Selekcijski proces imat će dvije faze – online prijavu, nakon koje će uslijediti selekcijski kamp, gdje će odabrani kandidati imati priliku predstaviti svoja rješenja, timove i vizije te o njima razgovarati s predstavnicima MOL Grupe i agencije Design Terminal.

U okviru selekcijskog kampa, održat će se pitch natječaj, kada će četiti ili pet startup tvrtki biti odabrane za izravnu suradnju s vodećom kompanijom u Srednjoj i Istočnoj Europi te za korištenje međunarodne baze od 10 milijuna kupaca i velike maloprodajne mreže.

Sudionici programa dobivat će individualnu podršku i mentorstvo od poslovnih lidera MOL Grupe te iz velikog mentorskog tima agencije Design Terminal, a na raspolaganju će im biti i različite radionice i uredski prostor.

Na kraju programa, uspješni start-upovi mogli bi dobiti priliku za uspostavljanje dugoročnog partnerstva s MOL-om, u funkciji dobavljača inovativnih proizvoda i usluga.

Inovacijama odgovoriti na potrebe kupaca

MOL Grupa vjeruje kako su napredak u tehnologiji te nove navike potrošača iz temelja promijenili čitavu industriju, a posebice onaj dio koji se do sada smatrao maloprodajom goriva.

Strategija MOL Grupe 2030. temelji se na pretpostavci da pred trenutne načine poslovanja treba postavljati izazove kako bi kompanija zadržala vodstvo u razdoblju nakon vrhunca potražnje za motornim gorivima. U MOL-u, inovacije vide kao jedan od načina za odgovaranje na potrebe kupaca koji se mijenjaju velikom brzinom te su odlučili zaviriti u start-up zajednicu i potražiti ideje koje će iskustvo korisnika podići na sljedeću, višu razinu.