Visa pokrenula globalno natjecanje za poduzetnice – nagrada 100.000 dolara

Globalni program poziva poduzetnice iz cijelog svijeta da ponude rješenja iz područja fintecha ili Social Impact)a. Najbolja rješenja u svakom od područje bit će nagrađena sa 100.000 američkih dolara. Prijave se zatvaraju 14. travnja

u 23:56 Zadnja izmjena: 10.03.2019 u 21:53
52
Visa Everywhere

Visa je Međunarodni dan žena ove godine obilježila lansiranjem inicijative Visa Everywhere: Women’s Global Edition. Globalni program poziva poduzetnice iz cijelog svijeta da ponude rješenja iz područja financijskih tehnologija (fintech) ili rješenja koja pridonose boljitku zajednice (Social Impact). Timovi koji ponude najbolja rješenja u oba područje bit će nagrađeni s po 100 tisuća američkih dolara. Prijave se zatvaraju 14. travnja.

Završnica natjecanja održat će se u Parizu u lipnju tijekom završnice Svjetskog nogometnog prvenstva za žene (FIFA Women’s World Cup France 2019). Visa je, naime, od 2007. službeni sponzor FIFA-inog Svjetskog kupa.

“U posljednjih pet godina više od 163 milijuna žena širom svijeta pokrenulo je vlastiti posao. Obe predstavljaju 37 posto ukupne radne snage. Žensko poduzetništvo je u porastu i Visa je posvećena poticanju žena da probiju barijere i pokrenu vlastite poslove kroz platforme kao što je inicijativa Visa Everywhere“, rekla je Lynne Biggar, voditeljica odjela za marketing i komunikacija u Visi.

Finale 7. lipnja u Parizu

Od 2015. godine inicijativa Visa Everywhere nudi rješenja za trgovinske i platne izazove. Program je aktivan u 75 zemalja. U sklopu programa više od 70 startupova nagrađeno je novčanim nagradama, mentorstvom i pristupom klijentima i partnerima Vise. Program se ranijih godina provodio na regionalnim razinama, a ove godine se prvi put prebacuje na globalnu razinu. Usmjeren je na rješenja iz područja fintecha i na rješenja koja omogućuju boljitak društvene zajednice. Cilj programa je afirmirati milijune podcijenjenih poslovnih žena i Visinu predanost mikro i malim poduzećima koja su katalizator promjena, navodi se u priopćenju Vise.

U natjecanju mogu sudjelovati tvrtke koje imaju barem jednu osnivačicu. U prijavi trebaju priložiti kratki opis rješenja iz područja fintecha ili Social Impacta.

Visa će odabrati 12 finalista, po šest iz svakog područja – po jednog iz svake regije u kojoj posluje (Sjeverna Amerika, Latinska Amerika, Europa bez Francuske, Azijsko-pacifička regija, Bliski istok i Afrika te Francuska). Oni će svoja rješenja predstaviti Visinim menadžerima i klijentima u lipnju u Parizu. Finalisti će prisustvovati i utakmici kojom će se otvoriti Svjetsko nogometno prvenstvo za žene.

Glavna nagrada je 100 tisuća dolara te mogućnost pokretanja pilot projekta s Visom ili nekim od njenih klijenata.

Prijave su otvorene 6. ožujka, a zatvaraju se 14. travnja. Finalisti iz svake regije bit će odabrani u svibnju, a finale će se održati 7. lipnja u Parizu.

Fintech

U fintech natjecanju kandidati moraju pokazati kako njihove rješenje može pomoći u transformaciji potrošačkih plaćanja i/ili komercijalnih iiskustava na lokalnoj, regionalnoj ili globalnoj razini.

Rješenja se mogu primijeniti na financijske institucije, online kreditne institucije, trgovce, tržišta, digitalne novčanike, analizu podataka, programe vjernosti, rješenja ili infrastrukturu za plaćanje.

Social Impact

U okviru natjecanja Social Impact traže se rješenja koja mogu potaknuti održivom i uravnoteženom životnom okruženju te jačanju lokalnog ili regionalnog gospodarstva. Traže se poduzetnice koje su fokusirane na razvoj mikro i malih poduzeća, ekološku i društvenu odgovornost te suradnju s lokalnom zajednicom.

Razmatrat će se isključivo prijave organizacija kojima su žene osnivači ili suosnivači, s najmanje dvoje i najviše 50 zaposlenih, te imaju misiju ili projekt koji se podudara s Visinom poveljom o društvenom utjecaju.

Kandidati ne moraju biti fintech ili tehnološke kompanije, ali moraju imati razvijen proizvod ili uslugu, klijente te prihode od prodaje.

Kampanja “Zajedno kao jedna”

Visa također pokreće globalnu marketinšku kampanju “Zajedno kao jedna” – „Together as One“ – kako bi obilježila inicijativu Visa Everywhere: Women’s Global Edition. Osam bivših pobjednica i finalistica predstavljat će u kampanji svoju regiju kako bi potaknule svoje kolegice poduzetnice da preuzmu rizik, sudjeluju u natjecanju i ostvare svoje snove o izgradnji uspješnog vlastitog biznisa.

„Inicijativa Visa Everywhere omogućila nam je da povećamo vrijednost svog proizvoda primjenom API-ja s Visine razvojne platforme (Visa Developer Platform). Zahvaljujući tome postali smo dovoljno prepoznatljivi da privučemo nove klijente i poslovne prilike. To je bilo veliko postignuće“, rekla je Amparo Nalvarte, izvršna direktorica i suosnivačica tvrtke Culqi. “Ponosna sam što sam dobitnica inicijative Visa Everywhere i počašćena sam što sam dio kampanje Women’s Global Edition. Jedva čekam da pozdravim sve nevjerojatne žene koje će sudjelovati u ovoj prekrasnoj akciji.”