Agrobiz: Mi poljoprivrednici ne trebamo poticaje, mi trebamo prodati svoje proizvode

Mi poljoprivrednici zapravo ne trebamo poticaje, mi trebamo prodati svoje proizvode. To je svuda u Europi tako. Ne postoji uvozni lobi, postojimo samo mi koji uđemo u dućane, izaberemo proizvod i odemo na kasu platiti. Dakle, mi smo taj ‘uvozni lobi‘, mi svi koji plaćamo. Ljudi su za vrijeme koronakrize bili orijentirani na domaće proizvode, OPG-ovi su dosta dobro proizvodili, otvoreno je dosta web-shopova, jaka je bila čak i dostava tih proizvoda. Trebala bi i država iskoristiti taj moment kako bi došlo do razvoja svijesti o hrvatskom proizvodu i o hrvatskom čovjeku. Mislim da se taj dio svijesti, da se kupuje hrvatsko, treba snažnije razvijati, kazao je za poslovniFM Zoran Leko, direktor tvrtke The Leco

Podcast: Mi poljoprivrednici ne trebamo poticaje, mi trebamo prodati svoje proizvode

Mislište: Najvažnije je zaposlenicima posvetiti vrijeme

Savjetovala bih tvrtkama da svojim zaposlenicima posvete vrijeme. Mislim da je to najvažnije, jer danas smo svi u žurbi pa prođe dan, posebice u ovoj krizi, u razmišljanju o održavanju poslovanja i sličnim problemima, a ljudi ispadnu iz te priče, ako se mogu tako izraziti. I tako onaj tko sjedi tiho u ćošku i vrijedno radi, i radi dovoljno na sebi, ne dobije dovoljno vremena da izrazi svoje želje i težnje. Smatram da je vrijeme jedan od ključnih kriterija odnosno preduvjeta da voditelji otkriju više o zaposlenicima i da se prilagode njihovim željama i aspiracijama, te da otkriju što svaki pojedini zaposlenik za samu tvrtku može napraviti, rekla je za poslovniFM Hana Naoulo Bego, voditeljica ljudskih potencijala u Tifonu.

Podcast Hana Naoulo Bego: Najvažnije je zaposlenicima posvetiti vrijeme

Tehnobiz: Kriza je najveći katalizator digitalne transformacije

Uloga tehnologije ostala je ista, ali se promijenila brzina kojom se tehnologija usvaja. Svi govore da je ova kriza zapravo bila najveći katalizator digitalne transformacije – i to je činjenica! Od početka se taj standardni operativni model iz korijena promijenio. Bio je baziran na neku lokaciju, temeljio se na tome da su se ljudi ujutro digli i odlazili nekamo na posao ili otišli liječniku po neku uputnicu ili u shopping centar nešto kupiti. Sada se cijela ta paradigma promijenila, sada sve to treba dolaziti prema nama, istaknuo je u razgovoru za poslovniFM Tomislav Balun, poslovni direktor IBM-a.

Podcast Tomislav Balun: Kriza je najveći katalizator digitalne transformacije


powered by poslovniFM