Uvijek nam je bio postulat pružiti kupcu najbolje za njegov novac. Zbog toga i nismo naprečac rasli, gradili smo tvrtku korak po korak. Imali smo svoj zacrtani smjer, kao nit vodilju razvoja obiteljske tvrtke, od kojeg nismo odustajali, istaknuo je u razgovoru za PoslovniFM, u emisiji Poslovna špica, Ivica Fiolić, suvlasnik i direktor zagrebačke tvrtke FIV.

Tvrtku FIV, za veleprodaju uredskog i promo materijala, pokrenuli su Renata i Ivica Fiolić prije 30 godina, a prije šest godina u vođenju kompanije pridružio im se i sin Fran, koji je donio novu energiju, neke nove smjerove, ideje, kombinirajući iskustvo i mladost za dugoročno održivu priču.

– Odrastao sam u poduzetničkoj obitelji, znam da se uspjeh ne događa preko noći i da u poslu popreko naprosto ne može biti brže.
U društvu se danas ne razmišlja dugoročno. Ide se zaraditi što je prije moguće i što više, ne razmišljajući o sutra. U mlađim krugovima postoji i ta percepcija da je meni, kao budućem nasljedniku obiteljske tvrtke, lako i jednostavno. Evo odmah pozivam sve da vide kako je to raditi, razmišljati o ljudima koji rade u tvrtki, njihovoj obitelji i svim aktivnosti što jedna tvrtka i upravljanje njome nosi, kaže Fran Fiolić, koji je pomagao u tvrtki i za vrijeme školovanja.

Uspjeh se ne događa preko noći

Na pitanje može li se odvojiti poslovne i obiteljske odnose, odgovor je jednostavan – ne može. Upravo ta obiteljska simbioza je možda i ključna, svatko ima svoje mišljenje, ne slažemo se oko svih odluka, ali tu nema zle krvi i prenošenja na obiteljski odnos, uglas će Ivica i Fran.
– U obiteljskoj kompaniji ne možete ne uvažavati člana obitelji. Djeca ne moraju razmišljati kao roditelji i voditi kompaniju kao što su to radili roditelji. Roditelji pak moraju prihvatiti bolje ideje djece,smatra mlađi Fiolić.

Iako su ostali uz temeljni asortiman, zadnjih 5-6 godina nadogradili su ponudu promo artiklima, otvorivši novu nišu, a time su i disperzirali rizik.

A koji je recept za 30-godišnji uspjeh na tržištu, otkrio je Ivica Fiolić
– Korektnost, pouzdanost, inovativnost. Biti drugačiji, a istodobno biti iskren prema kupcu, prema dobavljaču, gradeći dobre međuljudske odnose. Jednostavno, uspjeh ne dolazi ako imate skrivene namjere ili informacije. Partneri to prepoznaju, uz naravno kvalitetu usluge i proizvoda To je najjednostavniji recept 30-godišnjeg uspješnog djelovanja na tržištu, istaknuo je, u razgovoru za poslovniFM, Ivica Fiolić.

Emisiju možete poslušati u nastavku, a cjeloviti tekst pročitajte na poslovniFM-u.