Logistička platforma Hubbig baca rukavicu u lice špediterima

Hubbig povezuje autoprijevoznike, brodare, aviokompanije direktno s klijentima, a teret je na brodu, kamionu i tijekom carinjenja, korisniku neprestano na dlanu, odnosno na zaslonu računala

u 5:48 Zadnja izmjena: 07.06.2018 u 15:24
1237
Hubbig
U nepuna dva tjedna mlada poduzetnica Dragana Lipovac i njena platforma Hubbig impresionirale su međunarodne žirije dvaju natjecanja

U nepuna dva tjedna mlada poduzetnica Dragana Lipovac i njena logistička platforma Hubbig impresionirale su međunarodne žirije dvaju natjecanja. Dragana je, naime, sa svojom digitalnom platformom za intermodalni transport tereta, koja spaja pružatelje s naručiteljima usluga prijevoza, jedna od šest pobjednika predakceleracijskog programa Startup factory Zagreb. Osvojila je i drugo mjesto na nedavnom Zagreb Connectu.

Logistika mora biti prva

Uspjesi su joj osigurali novčanu nagradu od ukupno 165.000 kuna koje će iskoristiti za dovršenje platforme, razvoj i zapošljavanje. Platforma Hubbig rođena je u proljeće ove godine, a nastala je kao rezultat Draganina 11-godišnjeg iskustva u logistici.

“Radeći u prodaji shvatila sam kako se u današnje doba napredne tehnologije u području logistike odnosno transporta još uvijek previše informacija treba prenijeti telefonom. Postoje nebrojene aplikacije za unajmljivanje soba, a nitko se još ozbiljnije nije pozabavio logistikom koja bi, po mom sudu, trebala biti prva u redu. Tu sam vidjela svoju priliku“, objašnjava Dragana nastanak Hubbiga.

I tada je krenulo. Dala je otkaz, zaposlila developera i nastao je Hubbig. U međuvremenu se javila za sudjelovanje u programu Startup Factory Zagreb tijekom kojeg su joj savjeti mentora, kaže, puno pomogli u rasvjetljavanju svih aspekata prilikom izrade platforme.

Agenti u back officeu

Hubbig dakle povezuje autoprijevoznike, brodare, aviokompanije direktno s klijentima, a teret je na brodu, kamionu i tijekom carinjenja, korisniku neprestano na dlanu, odnosno zaslonu računala.

Omogućuje također uvid u sve troškove, kao i termine dostave na pojedine lokacije. Osim same aplikacije, krajnjim korisnicima na raspolaganju će neprekidno biti i agenti u back officeu. Krajnji je cilj da se sustav razvije do te mjere da klijent sam može obaviti sve potrebno.

“Procesi u logistici su prilično složeni i opširni. Različite zemlje traže različite dokumente i naplaćuju različite naknade. Naša je želja klijentima olakšati snalaženje i pružiti im sve na jednom mjestu“, ističe Dragana.

Dodaje kako je sličnu aplikaciju izradio jedan američki startup i zahvaljujući njoj prije dvije godine prikupio je 90 milijuna dolara ulaganja te trenutačno zapošljava 500 djelatnika. “Ovi podaci pokazuju koliko na tržištu logistike ima prostora, posebno u Europi.

Fokus na izvoznicima

Kod nas i u Europi još uvijek veliki dio kolača uzimaju tradicionalne špediterske tvrtke. One će teško ponuditi ovakvu zaokruženu uslugu jer im treba dulje vrijeme prilagodbe. Tu sam ja s Hubbigom u prednosti jer radim sve iz početka”, govori Dragana.

Iako platforma nije još u potpunosti gotova (dovršetak je planiran za veljaču), usluge Hubbiga već koriste tri tvrtke – proizvođača stakla, sladoleda i plastičnih lijevaka. U tvrtki je zaposlena sama vlasnica, a za nju rade još četiri vanjska suradnika na poslovima razvoja aplikacije, logistike i prodaje. U planu im je fokus na izvoznike, a prihode će ostvarivati od provizije na transakcije.