Jukić: Vollo intenzivno radi na povezivanju željezničkog i brodskog prijevoza

Zahvaljujući predanom radu tima u kojem su, osim Marka Jukića, Igor Pravdić, Darko Škulj i Aleksandar Ruski, preko platforme Vollo danas je moguće kupiti karte većine domaćih prijevoznika te stotinjak europskih

641
Vollo
Marko Jukić, suosnivač i direktor Volla

Vollo je platforma za jednostavno planiranje putovanja, transparentnu usporedbu cijena i usluga te brzu i sigurnu kupovinu prijevoznih karata. Zahvaljujući aplikaciji na webu te na iOS i android sustavima uspio je doprijeti do korisnika iz više od 70 zemalja koji su bili na proputovanju u Europi. Kroz aplikaciju Vollo potencijalni putnici mogu kupiti karte za putovanje kroz 20-ak europskih zemalja.

„Vollo je nastao iz potrebe da se digitalizira industrija koja se nije mijenjala od svojih početaka prije 70-ak godina. Donijeli smo svježinu na tržište kupovine karata, stavili putnika u središte i primijenili Uber i slične principe digitalizacije“, kaže suosnivač i direktor tvrtke Marko Jukić.

Putnik u fokusu

Napominje kako u Vollu trenutačno rade na alatima koji će prijevoznicima, ali i kolodvorima omogućiti da budu konkurentniji i učinkovitiji, te da im neprekidno u fokusu bude putnik.
Tim koji stoji iza ovog projekta dolazi iz sektora e-commercea i uspješno je svoje komplementarne vještine pretočio u Vollo.

Na pitanje kako Vollo funkcionira, Marko odgovara kako putnik ima priliku transparentno pregledati vozne redove, pronaći najjeftinije karte i akcije, dodatne pogodnosti koje prijevoznik nudi te kupiti kartu online i dobiti ju na e-mail. „Kroz povratne informacije neprestano radimo na tome da digitaliziramo i educiramo same prijevoznike.“

Usluge koje nude najčešće koriste mladi ljudi, putnici koje ne posjeduju auto i često putuju doma ili otkrivaju nove destinacije.

Posvećeni putovanjima

Spektar usluga šire svakoga mjeseca pa je sada najnovije u ponudi iznajmljivanje autobusa za razne prilike: team buildinge, konferencije, turistička putovanja, sportske udruge i slično. „I u ovom segmentu uspoređujemo cijene i ponude ovisno o mjestu polaska i trudimo se pronaći najbolju“.

Inspiraciju za pokretanje posla pronašli su u svojoj posvećenosti putovanjima, ljudima i životu. Od tuda i ime tvrtke koje prevedeno znači polet, putovanje, priprema za put. „Ime se savršeno uklopilo u ono što smo htjeli – prikazati stil života, putovanje, destinacije i uživanje u procesu putovanja odnosno sveukupno ležerniji pristup“, govori Marko.

Dodaje kako su i sami zaposlenici Volla posvećeni putnici, pa ih je i vlastito iskustvo potaknulo da osmišljavanje platforme. „Inspiraciju smo također tražili u uspješnim e-commerce i mobility rješenjima kao što je Uber za gradsku vožnju ili njemački Foodpanda odnosno Delivery Hero, na kojem sam ranije radio u nekoliko zemalja u razvoju.“

Intermodalni booking

Pa ipak, Volla koji je iz ideje pretočen u proizvod, smatra Marko, ne bi bilo da nije bilo partnera prijevoznika i putnika. Naravno da je nemoguće zanemariti mnoge sate rada koje mu je posvetio s kolegama s fakulteta Igorom Pravdićem, Darkom Škuljem i Aleksandrom Ruskim.

Zahvaljujući predanom radu, preko platforme Vollo danas je moguće kupiti karte većine domaćih prijevoznika te stotinjak europskih.

„U Hrvatskoj autobusni prijevoz smo uglavnom pokrili. Sada intenzivno radimo na povezivanju željezničkog i brodskog prijevoza kako bi time u budućnosti otvorili perspektivu intermodalnog bookinga“, najavljuje Marko.

„Konkurencija u digitalnom prijevozu se tek razvija kao i mi i trenutačno ne gledamo na druge kao na konkurenciju jer zajedno razvijamo tržište. Za razliku od ostalih, mi pokušavamo putniku dati besprijekorno iskustvo – ne samo kupovine, već cijelog putovanja. Zato educiramo prijevoznike i nastojimo podignuti standarde i staviti putnika u fokus.“

Nagrade i priznanja

U nepune tri godine postojanja osvojili su Microsoftovu nagradu Tribes, pa nagradu za najbolji brzorastući startup, Startup Factory Zagreb 2016.. FIA (Međunarodna automobilistička federacija) i natjecanje Formula E odabrali su ih među 10 najboljih mobility startupova pa su imali prilike sudjelovati na njihovim događanjima u Berlinu.

„Nagrade su motiv, ali i priznanje da radimo dobro. Radujemo se programu Pokreni nešto svoje čiji smo također jedni od ovogodišnjih pobjednika jer ćemo raditi na marketingu i promociji putničkog prijevoza, ali i na kvaliteti prijevoznika i digitalizaciji prijevoza.“

Nova partnerstva

Vollo surađuje s hostelima, turističkim agencijama, ali i komplementarnim firmama. „Kampanja koju smo radili s Uberom je završila, a za ovo ljeto još nismo spremili novu. Surađivali smo i s primjerice Next Bikeom i sličnim tvrtkama“, objašnjava Marko.

Dodaje kako su uvijek otvoreni za nova partnerstva posebno na području promocije i zajedničkog nastupa na tržištu. Za ovo ljeto najavljuje partnerstva koja će njihovim korisnicima omogućiti privilegije, popuste i posebne pogodnosti prilikom putovanja na obali.