CRO Digital Transformation MeetUp: ePoslovanje jača komunikaciju s korisnikom

Tvrtkama je za uvođenje ePoslovanja na raspolaganju financiranje kroz fondove za razvoj poslovanja koje se ne koristi u dovoljnoj mjeri, a pruža velike mogućnosti upravo za razvoj sustava ePoslovanja

99
CRO Digital Transformation meetup eCommerce
U panel raspravi sudjelovali su Blerim Sela, Hrvoje Veselko, Mario Rajn, Tihomir Hodak i Danko Pigac

U Križevačkom Poduzetničkom centru  u utorak je održan drugi CRO Digital Transformation MeetUp na kojem su se okupili gospodarstvenici iz Zagreba i Križevaca angažirani na unaprjeđenju poslovnih procesa putem digitalne transformacije.

Tema susreta bilo je ePoslovanje u okviru digitalne transformacije koje omogućava fokusiranje poslovanja na potrebe korisnika te omogućava direktnu komunikaciju tvrtke s korisnikom, bilo da se radi o fizičkoj osobi ili drugom poslovnom subjektu.

Glavni događaj bila je panel rasprava na temu ‘Uloga ePoslovanja u digitalnoj transformaciji’. U raspravi su sudjelovali Blerim Sela, predsjednik uprave Perpetuum Mobilea, Hrvoje Veselko, direktor prodaje mStarta, Mario Rajn, izvršni direktor tvrtke Trgo-Agencija, Tihomir Hodak, bivši izvršni direktor informatike u KTC-u, te nezavisni konzultant Danko Pigac iz Pragmatekha.

Zaključci panel diskusije oslikavaju stanje na području primjene ePoslovanja koje ima veliki potencijal, naročito mjereno prema standardima razvijenih zemalja. Razmotrena su i iskustva panelista u uvođenju ePoslovanja u vlastite ili tvrtke klijenata.

Prepreke: briga za sigurnost i manjak navike

Predstavljeni su i rezultati prošlogodišnjeg istraživanja o povjerenju u digitalnu ekonomiju provedenog na velikom uzorku korisnika ePoslovanja koja govore da se u Hrvatskoj privatni korisnici i dalje relativno slabo koriste ePoslovanjem, dijelom zbog manjka navike, a dobrim dijelom i zbog brige za sigurnost same usluge.

Jedan od zaključaka je i da je u današnjem trenutku, obzirom da je veliki dio populacije još uvijek manje digitalno pismen, potrebno dodatno raditi na povećavaju i dosegu ‘e-pismenosti’ korisnika uvođenjem više kvalitetnih e-usluga. Panelisti su istaknuli izazove i prilike koje ePoslovanje pruža, naročito u smislu uspostavljanja direktnog kontakta s kupcem i pružanja usluga krojenih po zahtjevu kupca.

S druge strane, tvrtkama je za uvođenje ePoslovanja na raspolaganju financiranje kroz fondove za razvoj poslovanja koje se ne koristi u dovoljnoj mjeri, a pruža velike mogućnosti upravo za razvoj sustava za ePoslovanje.

Drugi CRO Digital Transformation MeetUp ponovo je održan u Križevcima zbog velikog interesa lokalnih poduzetnika. Organizator susreta je i ovoga puta bila zagrebačka tvrtka Pragmatekh – poslovno konzultiranje, u parnerstvu s Prezentacijom+, tvrtkom koja je brinula za tehničku produkciju materijala.