Dani komunikacija DKoin

Dani komunikacija u suradnji s tvrtkom Electrocoin, prvom hrvatskom mjenjačnicom kriptovaluta, osmislili su DKoin, službenu festivalsku kriptovalutu. DKoin je osmišljen kao most između svijeta tržišnih komunikacija i svijeta kriptovaluta – i kao simbol sve snažnijeg povezivanja kreativne industrije s inovativnim tehnološkim rješenjima

Dani komunikacija održavaju se od 15. do 18. svibnja u Rovinju gdje će se okupiti nekoliko tisuća sudionika, a DKoin će postati dostupan 15. svibnja u 00:15 sati. Svi sudionici koji na festivalu skeniraju QR kod i verificiraju svoj račun na platformi Electrocoin automatski dobivaju 5 DKoina koje će moći zamijeniti za druge kriptovalute na ECT platformi, isplatiti ekvivalent od 5 eura putem IBAN-a ili jednostavno čuvati kao festivalski suvenir.

Svi koji registriraju ECT račun 15. svibnja automatski ulaze u nagradnu igru DKoin Toss, u kojoj je glavna nagrada 1500 DKoinova (vrijednost 1500 eura).

Bogati program festivala

Više od 180 izvođača i više od 75 programskih segmenata raspoređenih na svim festivalskim lokacijama jamče da će ovogodišnji Dani komunikacija ponuditi sadržaj za svakoga. U fokusu su aktualne i relevantne teme: od digitalne regulative do psihologije pažnje, od redefinicije kreativnosti u eri automatizacije do iskrenih pitanja o etici, transparentnosti i odgovornosti, stvarnih učinaka tehnologije i AI-ja na biznis, brendove i društvo te mnoštva neminovnih digitalnih tema.

Najpoznatija humanoidna AI, najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, cyborg antropologinja, vodeća svjetska ekspertica za ekonomiju pažnje, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga, Internet’s Savviest Troll… samo su neki među komunikatorima globalne reputacije koji će se uskoro popeti na glavnu rovinjsku pozornicu.

Sudionike očekuje i dodjela strukovnih nagrada – od proslave regionalne kreativnosti na BalCannesu, najboljeg od hrvatske kreativnosti na IdejiX te dodjela nagrada Young Lions, najboljih digitalnih ostvarenja MIXX-a do najučinkovitijih marketinških projekata natjecanja Effie.

Vremena je još malo – svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

A za sve koji se ove godine neće uspjeti uživo pridružiti zajednici marketingaša, kreativaca, digitalaca, PR-ovaca i svih zaljubljenika u tržišne komunikacije, popularni festival ima sjajnu vijest. Predavanja glavne dvorane moći će se pratiti i live uz online/hybrid event partnera Dana komunikacija – Confivu, a sve informacije o pristupačnim online kotizacijama dostupne su na poveznici