GEFCO predstavio alat za praćenje pošiljki kojim se upravlja glasom

Tracy je alat koji koristi logistički softver Cargowise da preko pametnog zvučnika klijentima pruža ključne informacija o pošiljci,: lokaciju s koje je poslana, odredište, broj pošiljke te informaciju o očekivanom odnosno stvarnom vremenu dolaska pošiljke

u 11:42 Zadnja izmjena: 10.07.2018 u 14:59
12
alat za praćenje pošiljki
forklift handling container box loading to freight train

GEFCO, globalni pružatelj usluga industrijskog lanca opskrbe i europski lider u automobilskoj logistici, najavio je pionirski razvoj alata s glasovnim upravljanjem kojim klijentima omogućava praćenje pošiljki putem tehnologije Smart Speaker i logističkog softvera Cargowise.

Novo rješenje, koje nadopunjuje postojeću ponudu alata za lociranje i praćenje, razvila je GEFCO-ova divizija Freight Forwarding za klijente koji zahtijevaju rješenja za praćenje pošiljki visokog prioriteta u stvarnom vremenu.

Alat nazvan Tracy koristi logistički softver Cargowise kompanije WiseTech Global koji preko pametnog zvučnika putem jednostavne glasovne naredbe klijentima pruža ključne informacija o pošiljci: lokaciju s koje je poslana, odredište, broj pošiljke te informaciju o očekivanom odnosno stvarnom vremenu dolaska pošiljke.

Nadopuna tradicionalnoj ponudi

Tracy nadopunjava tradicionalnu ponudu alata za praćenje pošiljki i lociranje, među kojima je GEFC@nnect koji klijentima omogućava praćenje putem internetskog portala. Uz dodatna ažuriranja Tracy će dobiti nove funkcionanosti, uključujući potencijalno povezivanje s uslugama praćenja zračnih i pomorskih pošiljki.

“Tracy je posljednja u nizu novih tehnologija koje je GEFCO nedavno integrirao u upravljanje opskrbnim lancem. U prijevozu tereta, a osobito u ponudi rješenja za vremenski kritične pošiljke kod kojih su transparentnost i praćenje u stvarnom vremenu imperativ, novi alat će imati glavnu ulogu”, rekao je Anthony Gunn, izvršni potpredsjednik divizije GEFCO Freight Forwardinga. Dodao je kako su izuzetno zadovoljni povratnim informacijama koje su dobili od klijenata.

Kako bi zadovoljili potrebe potrošača koji sve više traže ultrapersonalizirane usluge, GEFCO je razvio alat My Car is There (Moj auto je ondje), koji krajnjim korisnicima omogućava upravljanje isporukom njihovih novih vozila putem mobilne aplikacije.

Grupa GEFCO također pokreće Tvornicu inovacija s ciljem prepoznavanja inovativnih projekata zaposlenika i osiguravanja odgovarajućih resursa za podršku njihovom razvoju te poticanja ideja i kreativnosti unutar tvrtke.