Hrvatska IT kompanija Infinum preuzima Your Majesty, jednu od vodećih kreativnih agencija u Nizozemskoj. Iako ima samo desetak zaposlenika, među njenim klijentima su Adidas, Netflix, Samsung, Bentley, Los Angeles Lakers, Nintendo i Universal Music Group. Transakcija je objavljena na na zajedničkom događanju koji je u četvrtak održano u Amsterdamu.
Infinum u ovoj transakciji stječe većinski udio u nizozemskoj tvrtki. Georgios Athanassiadis i Kasper Kuijpers, trenutačni vlasnici, ostaju manjinski dioničari i izvršni direktori Your Majestyja u Amsterdamu.
“Ono što najbolje radimo jest brendiranje i korisničko iskustvo u dizajnu. To znači da pomažemo čelnim ljudima kompanija da shvate zašto oni i kompanija postoje, što je vrijednost koju donose svijetu kako komuniciraju svoju vrijednost, kako dosežu svoju publiku, tko im je idealan korisnik. Bilo to vizualnim identitetom, emocijom, internetskom stranicom, iskustvom svojeg proizvoda”, rekao je Georgios Athanassiadis, direktor agencije Your Majesty.
Nikola Kapraljević, izvršni direktor Infinuma, ističe jasnu sinergiju između dviju kompanija: “Your Majesty donosi vrhunsku kreativnu ekspertizu, a mi njih podupiremo svojom tehnološkom ekspertizom. Zajedno imamo sve što je potrebno za razvoj digitalnih proizvoda na najvišoj razini. S novim kolegama uvodimo nove usluge, podižemo standarde i nastavljamo graditi snažnu globalnu organizaciju dok istovremeno dobivamo i značajniju prisutnost na nizozemskom tržištu”.
Cilj je stvoriti moćnu kombinaciju koja klijentima pruža najbolje iz oba svijeta: pretvaranje složenih poslovnih izazova u intuitivna i vizualno privlačna digitalna rješenja.
Infinum svojim uslugama već pokriva čitav proces razvoja digitalnih rješenja, no Your Majesty donosi niz užih specijalizacija, poput strateškog kreativnog vodstva, razvoja marketinških strategija i produkcije interaktivnih sadržaja. Primjerice, agencija stoji iza nedavne viralne kampanje za povratak serije Squid Game, odnosno Igra lignje, na streaming platforme.
Your Majesty ima duboko strateško znanje u brandingu, komunikaciji i dizajnu iskustva, ali mu je nedostajala potrebna skalabilnost za rad s klijentima na dugoročnim projektima, a to je područje u kojem je Infinum snažno prisutan.
“Desetljećima smo ‘igrali iznad svoje kategorije’, ali nam je nedostajao globalni doseg za pravi utjecaj na razini velikih kompanija. Kroz partnerstvo s Infinumom možemo ostvariti svoju viziju, koja je oduvijek bila raditi na vrhunskim kreativnim projektima za svjetsko tržište”, rekao je Georgios Athanassiadis, direktor agencije Your Majesty.
Infinum je već bio prisutan na nizozemskom tržištu, a sada će Your Majesty preuzeti sve operacije u Nizozemskoj. Nastavit će poslovati kao i do sada, s vlastitim radnim procesima i specijalizacijama, no centralizirat će se određene administrativne funkcije te prodaja, marketing, istraživanja i razvoj.
Ovo je već treća akvizicija Infinuma u posljednjih nekoliko godina. Nakon preuzimanja njujorške agencije ExpandTheRoom 2023., Infinum je udvostručio prihode na američkom tržištu, a ovaj potez nastavak je njihove globalne ekspanzije s naglaskom na tržišta zapadne Europe, Ujedinjenog Kraljevstva i SAD-a. U posljednje dvije i pol godine Infinum je u akvizicije uložio 7,5 milijuna eura.
Kroz kredit EBRD-a i reinvestiranje vlastitih sredstava osigurali su dodatnih 15 milijuna eura financiranja za buduća preuzimanja u naredne dvije godine, kojima planiraju potaknuti daljnji rast i razvoj kompanije. Infinum trenutačno posluje iz osam ureda u Europi, Ujedinjenom Kraljevstvu i SAD-u u kojima radi više od 400 zaposlenih.