Obnovljeni hotel u sklopu Resorta Novi trebao bi biti otvoren u prvoj polovini lipnja, piše Novi list. Obnovljeni hotel će poslovati pod imenom Mövenpick Hotel & Residences Kvarner Bay.
Investicija obuhvaća obnovu 198 hotelskih soba, dok bi 304 rezidencijalna objekta trebala biti obnovljena roz tri faze do 2027. godine. Investitori vjeruju da će nakon obnove Resort kraj Novog Vinodolskog pozicionirati kao najveći jedinstveni resort u regiji.
Novljanski resort je za 45 milijuna eura kupio slovenski investicijski fond ECM Partners, koji je, s londonskim investicijskim fondom JNE Partners, potpisao franšizni ugovor s hotelskom grupacijom Accor za njihov brend Mövenpick.
Za suradnju sa slovenskim investicijskim fondom bilo je zainteresirano 12 svjetskih hotelskih brendova, a Accor i njihov brend Mövenpick izabrani su zato što imaju najveće iskustvo u ovakvoj vrsti brendiranja, pružaju najveću fleksibilnost, ponajprije u smislu prilagođavanja uvjetima na terenu, a i financijski su konkurentni, objasnio je za Novi list predstavnik investitora Kruno Santini.
“U Hrvatskoj ima malo hotelskog smještaja, a još manje brendiranog, svega desetak posto. Ta brojka u nekim drugim zemljama dostiže brojku od oko 30 posto brendiranog smještaja. Brend je sustav koji itekako privlači goste u destinaciju, stoga smatramo da je brendiranje hotela i rezidencija pravi smjer budućeg turističkog razvoja općenito”, ističe Santini.
Resort je do sada poslovao oko tri mjeseca godišnje, a nakon obnove trebao bi raditi 365 dana u godini.
“Obnovljeni resort u sezoni će biti orijentiran na obiteljski turizam. Izvan sezone ciljamo privući sportske grupe budući da ćemo u sklopu wellnessa ponuditi vrhunske sadržaje i usluge. Wellness/spa centar će se prostirati na 11.000 četvornih metara, što znači da će biti daleko najveći u široj regiji. Po pitanju kongresnih sadržaja resort će nuditi dvije polivalentne dvorane, svaka kapaciteta 400 sjedećih mjesta za teambuildinge i kongrese. Imat će i četiri F&B (Food & Beverage) outleta s raznovrsnom gastroponudom koji će biti otvoreni za širu javnost i na taj način privući lokalno stanovništvo. Konačno, vlasnici rezidencija sigurno će dolaziti u svoje domove uz more i izvan sezone”, razlaže Santini.
Rezidencije će biti ponuđene privatnim vlasnicima, uz mogućnost uključivanja u program iznajmljivanja. Vlasnici će imati pristup premium sadržajima integriranog hotela i wellness/spa centra, ekskluzivnim zonama za vlasnike te priliku za uživanje u globalnom VIP statusu unutar cijele Accor mreže.
Resort već sada ima 35 stalno zaposlenih lokalnih ljudi, a kad bude radio punim kapacitetom trebalo bi ih dvjestotinjak, piše Robert Šimonović.