Pružatelji telekomunikacijskih usluga traže putove do IoT prihoda

Iako je rast prihoda ključan za ulazak pružatelja telekom usluga na IoT tržište, nova Ericssonova studija koja istražuje IoT strategije otkriva da postoje različiti pristupi za postizanje rasta prihoda, uz 70 posto ispitanika koji nemaju dobro definirane strategije

u 8:01 Zadnja izmjena: 10.05.2018 u 8:03
49
IoT strategije

Pružatelji telekomunikacijskih usluga vjeruju da će bežični IoT i nove 5G tehnologije biti ključni za daljnji razvoj njihova sektora i traže nove modele poslovanja kako bi povećali prihode na području tehnologija Internet of Things.

Potvrdila je to i nova Ericssonova studija koja istražuje IoT strategije koja je obuhvatila 20 vodećih globalnih pružatelja telekomunikacijskih usluga u IoT lancu vrijednosti, njihov angažman u ovom području i položaj na IoT tržištu.

Studija identificira okvir za pozicioniranje IoT, koji obuhvaća uloge i poduloge pružatelja usluga u lancu vrijednosti IoT, te pruža komercijalne uvide, potrebne ključne sposobnosti i ogledne primjere za svaku ulogu.

Iako je rast prihoda ključan za ulazak pružatelja telekom usluga na IoT tržište, izvještaj otkriva da postoje različiti pristupi za postizanje rasta prihoda, uz 70 posto ispitanika koji nemaju dobro definirane strategije.

Dodatna vrijednost kroz nove usluge

Četiri kategorije uloga pružatelja usluga koje je identificirala studija su: pružatelj mrežnih usluga, pružatelj povezivanja, omogućitelj usluga i stvaratelj usluga. Iako ispitanici uloge pružatelja mrežnih usluga i pružatelja povezivanja doživljavaju temeljnim i zaslužnim za najveći dio IoT prihoda, 80 posto ispitanika također planira stvoriti vrijednosti ne samo na temelju povezivosti.

Pružatelji usluga smatraju da se dodatna vrijednost može stvoriti pružanjem diferencijacijskih usluga kroz poduloge u četiri navedene uloge ili postupno nudeći cjelovita rješenja kao omogućitelji te stvaratelji usluga.

“Izvještaj potvrđuje važnost IoT-a u trenutačnom i budućem poslovanju vodećih pružatelja usluga, bez obzira na to gdje se nalaze. Što se tiče IoT-a kao nove vrste poslovanja, pružatelji usluga ulažu u nove tehnologije i uspostavljaju nove poslovne modele za dijeljenje prihoda i povećano korištenje neizravnih kanala. Također stvaraju nove modele isporuke za as-a-service i online usluge te potiču inovativnost zajedno s partnerima i kupcima”, rekao je Jeff Travers, koji je u ericssonu odgovoran za IoT.