Biometriju umjesto lozinki želi 93 posto korisnika

Učinkovita mobilna biometrija omogućava ljudima da odmah pristupe svojim financijskim informacijama ili izvrše plaćanje. Pokreće se trend budućnosti bez lozinki, gdje je digitalni identitet ono što jesmo, a ne ono čega se sjećamo, kažu u Mastercardu

302
mobilna biometrija

Istraživanja pokazuju kako bi za autorizaciju plaćanja ili druge financijske usluge čak 93 posto korisnika radije koristili biometriju nego lozinku. Rezultati ne iznenađuju jer je korištenje biometrije (otisak prsta, skeniranje šarenice, selfie) sigurnije, a ne iziskuje ni napor vezan uz prisjećanje lozinke, objašnjavaju u Mastercardu.

Istovremeno, 92 posto bankarskih stručnjaka želi uvesti biometrijsku tehnologiju, no tek 36 posto donositelja odluka uključenih u implementaciju biometrije smatra da ima odgovarajuće iskustvo.

mobilna biometrija

Kompanija Mastercard i Odjel za računalnu znanost Sveučilišta u Oxfordu udružili su snage kako bi istražili ovu tehnologiju te osmislili smjernice koje trebaju pomoći bankama da bolje razumiju i uspješno implementiraju mobilnu biometriju u svakodnevni život korisnika.

Izradili su sveobuhvatni izvještaj Mobile Biometrics in Financial Services: A Five Factor Framework.

“Učinkovita mobilna biometrija omogućava ljudima da odmah pristupe svojim financijskim informacijama ili izvrše plaćanje. Pokreće se trend budućnosti bez lozinki, gdje je digitalni identitet ono što jesmo, a ne ono čega se sjećamo”, komentirao je Ajay Bhalla, predsjednik za rizik u poslovanju i sigurnost u kompaniji Mastercard.

Mobilna biometrija i plaćanje

Uz naglasak na poboljšanju iskustva korisnika i sigurnosti, Mastercard je postao predvodnik u uvođenju biometrijske tehnologije u segment plaćanja. Mastercard Identity Check Mobile, sada dostupan širom svijeta, dramatično ubrzava digitalno plaćanje, a istovremeno unapređuje sigurnost. Korisnici kartica potvrđuju svoj identitet skeniranjem otiska prsta na pametnom telefonu ili putem tehnologije prepoznavanja lica snimanjem selfieja.

S obzirom na očekivanja da će globalna prodaja pametnih telefona dosegnuti 400 milijardi dolara do sljedeće godine, ljudi sve više imaju pristup alatu koji omogućava mobilnu biometriju. Inicijativama poput suradnje sa Sveučilištem u Oxfordu kompanija Mastercard potiče široku primjenu mobilnih biometrijskih rješenja u financijskim uslugama.

“Ovaj je izvještaj ključan za ubrzavanje implementacije mobilne biometrije za potrošače i industriju, ali ključna je suradnja. To možemo postići samo ako industrija, akademska zajednica, vlade i proizvođači tehnologije razumiju i pridonose evoluciji mobilne biometrije”, dodao je Bhalla.