Telemach Hrvatska predstavio je u ponedjeljak novu ponudu paketa za privatne i poslovne korisnike te novi vizualni identitet nakon promjene imena u Telemach Hrvatska i redizajna prodajnih centara.
“U skladu s našom strategijom pružanja najnaprednijih proizvoda i usluga, pouzdane i visokokvalitetne mreže kao i izvrsnog korisničkog iskustva, predstavili smo novi vizualni identitet i pripremili novu ponudu za naše korisnike koju od sada pružamo pod brendom Telemach. Novi Telemachovi paketi za pretplatnike pružaju obilje minuta, poruka i gigabajta te izvrstan izbor mobitela po najpovoljnijim cijenama, veće popuste odnosno niže cijene za više ugovorenih usluga te usluge bez skrivenih troškova i nepoželjnih iznenađenja na računu”, rekao je Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Telemacha Hrvatska.
Investicijski ciklus vrijedan 230 milijuna eura
“Uz podršku naše matične kompanije United Grupe započeli smo snažan investicijski ciklus u vrijednosti od 230 milijuna eura koji je usmjeren u modernizaciju naše mobilne mreže i izgradnju vlastite najsuvremenije optičke mreže. Navedenim ulaganjima napravit ćemo značajan iskorak u kvaliteti postojećih usluga, ali i omogućiti da u skoroj budućnosti svoju ponudu obogatimo novim, najnaprednijim uslugama”, dodao je Pavlinić.
Tri nova pretplatnička paketa – START, TOP i UNLIMITED, omogućuju korisnicima neograničeno komuniciranje pozivima i SMS porukama i mnoštvo gigabajta. ovisno o odabranom modelu. Poslovnim korisnicima na raspolaganju je pretplatnički paket UNLIMITED PRO, koji, uz neograničen internet, minute i poruke, omogućuje i 1000 minuta za pozive prema zoni EU/EEA, 30 minuta za pozive prema ostatku svijeta te 300 MB za surfanje u ostatku svijeta.
Nova ponuda korisnicima je dostupna na novoj, modernoj mrežnoj stranici, te putem korisničkog portala i Telemach aplikacije.
Medijima je ekskluzivno predstavljeno i partnerstvo s TIDAL-om, globalnim glazbenim servisom koji okuplja vodeće svjetske umjetnike i obožavateljima jamči jedinstveno iskustvo zvuka i sadržaja. Zahvaljujući potpisivanju sporazuma između United Grupe i TIDAL-a, ljubitelji glazbe i korisnici Telemacha imat će pristup opsežnom TIDAL-ovu katalogu s više od 70 milijuna pjesama svih glazbenih žanrova i više od 250 tisuća glazbenih videa, bez reklama.
Preuređeni prodajni centri
Nakon promjene imena (i vlasnika) svih 36 prodajnih centara u Hrvatskoj preuređeno je u rekordnom roku od 60 dana.
“Kako bismo korisnicima omogućili što bolje korisničko iskustvo, preuredili smo svoja prodajna mjesta diljem Hrvatske, poštujući pri tome najviše standarde u industriji. Zahvaljujući novom izgledu, pri ulasku u prodajno mjesto korisnici mogu odmah doživjeti posebno korisničko iskustvo, u ugodnom okruženju, uz najbolju ponudu! Također, novi koncept olakšava im korištenje tehnologije i iskustvo kupnje, dok im otvoreni format omogućuje bližu interakciju s prodajnim savjetnicima, a samim time i bolje korisničko iskustvo, poručio je Mislav Galler, glavni komercijalni direktor u Telemachu Hrvatska.
>>Telemach Hrvatska će mrežu graditi i nadograđivati u partnerstvu s Nokiom
Uvođenje 5G tehnologije i izgradnja optičke mreže
Uz ulaganje u korisničko iskustvo, Telemach Hrvatska planira u pet godina uložiti i 130 milijuna eura u modernizaciju mobilne mreže, i to u proširenje pokrivenosti, poboljšanje kvalitete i uvođenje ultrabrze 5G tehnologije. Dodatnih 100 milijuna eura uložit će u izgradnju najsuvremenije optičke mreže koja će privatnim i poslovnim korisnicima omogućiti ultrabrzi širokopojasni internet po brzinama do 10 gigabita.
“Naš je cilj istinsko 5G iskustvo koje donosi do deset puta veće brzine, znatno niže latencije i veću pouzdanost i stabilnost internetske veze na mobilnoj mreži. Zato je naša strategija pokrenuti komercijalni 5G korištenjem radiofrekvencijskog spektra u pojasu 3,5 GHz, za koji HAKOM planira proces dodjele tijekom ove godine. Istodobno smo započeli s ulaganjima u optičku pristupnu mrežu nove generacije i korisnicima želimo ponuditi najbržu optičku mrežu u zemlji i jednu od najbržih u regiji. Aktivnosti su krenule sredinom veljače u urbanim dijelovima Zagreba i prve korisnike spojit ćemo za koji mjesec”, pojasnio je Nenad Šlibar, glavni direktor za tehniku u Telemachu Hrvatska.
Samo ove godine Telemach planira pustiti u rad oko 4000 kilometara optičke mreže i tako povezati sve regije i veće gradove u Hrvatskoj.