Adriateh digitalnom transformacijom unaprijedio korisničko iskustvo

Adriateh je stavio dodatni naglasak na korisničko iskustvo u autopraonici, razvivši uz pomoć Schneider Electrica “touchscreen” sučelje za odabir programa pranja čime je naglašena globalna konkurentost i unaprijeđeno iskustvo korisnika

66
Adriateh
Zoran Švraka, , direktor prodaje i marketinga u Adriatehu

Adriateh je hrvatska tvrtka koja se bavi proizvodnjom i postavljanjem samoposlužnih autopraonica, strojeva i opreme vezane uz pranje automobila, prodajom repromaterijala i servisom uređaja. Iz male obiteljske tvrtke izrasla je u kompaniju s više od 120 zaposlenika, koja trenutno djeluje u više od 40 zemalja svijeta.

U novom projektu usavršavanja i razvoja proizvoda Adriateh je stavio dodatni naglasak na korisničko iskustvo u autopraonici, razvivši uz pomoć Schneider Electrica “touchscreen” sučelje za odabir programa pranja čime je naglašena globalna konkurentnost i unaprijeđeno iskustvo korisnika.

U Adriatehovim autopraonicama promet se ustrojava kroz vizualnu signalizaciju zauzetosti bokseva te se pomoću tajmera vizualno naglašava preostalo vrijeme pranja pojedinog vozila. Adriateh praonice omogućavaju i beskontaktno plaćanje putem Ready2Wash mobilne aplikacije, kao i slijed praćenja procesa pranja vozila preko pametnih uređaja.

Beskontaktno plaćanje putem mobilne aplikacije

Korištenjem IoT povezanih uređaj, proces digitalne transformacije autopraonica ispunio je očekivanja vlasnika, ali i korisnika.

Prema riječima Zorana Švrake, direktora prodaje i marketinga Adriateha, od nekoliko dostupnih rješenja na tržištu, kao najprimjerenije odabrano je ono kompanije Schneider Electric.

“Schneider Electric ima izvanrednu tehničku podršku koja nam je bila od velike pomoći prilikom dizajna sustava, odabira najboljeg tehničkog rješenja prilagođenog našim potrebama, te kod naknadnog održavanja sustava i rješavanja tehničkih potreba. Pohađali smo seminare i edukacije na kojima smo stekli znanja i vještine koje su nam pomogle prilikom izrade programskog rješenja. Oprema i tehnička rješenja su u samom svjetskom vrhu, a širok prodajni portfolio nam je omogućio nabavu gotovo sve opreme od Schneider Electrica, koji ima dobro uhodan logistički sustav.”

Tijekom razvoja strojeva za samoposlužno pranje vozila u Adriatehu su se vodili motom kako korisnika ponajprije treba privući atraktivnim dizajnom, te tijekom upotrebe autopraonice zadovoljiti sve kriterije kvalitetnog pranja vozila. Istovremeno, u svrhu stvaranja zajednice zadovoljnih korisnika, Adriateh je težio stvaranju imidža autopraonice kao mjesta “zabave” tijekom pranja vozila. Tako autopraonice postaju mjesto okupljanja kojima se uz nove i prilagođene usluge upotpunjuje doživljaj korisnika.

Ekološka osviještenost

Adriateh se može pohvaliti i ekološkom osviještenosti. Njihova solarna elektrana kapaciteta 150kW dostatna je za potrebe proizvodnih aktivnosti, što znači da je Adriateh autopraonica proizvedena uz pomoć sunčeve energije. Dodatno, u suradnji s Kemijskim fakultetom u Zagrebu intenzivno rade i na reciklatoru otpadnih voda u samoposlužnim autopraonicama, koji će, s obzirom na kompleksnost obrade već tretirane omekšane i osmozirane vode, omogućiti korištenje od minimalno 65 posto reciklirane vode. Sustav će ove godine biti u potpunosti testiran i spreman za distribuciju.

Jedan od pojekata koji usmjerava razvoj Adriateha su punionice za električna vozila, na čijem razvoju se već radi, te se najavljuje kako će u 2021. Adriateh dodatno proširiti paletu svojih proizvoda.

“Smatramo da je dugoročna suradnja s inovativnim dobavljačima, kao što je Scheider Electric, ključ našeg uspjeha. Zahvaljujući takvoj suradnji ostvarujemo globalni ‘footprint’ u više od 40 država, uz godišnji prirast od cca. 10 posto. Počevši od lokalne kulture, konkurencije, vremenskih uvjeta, zakona pa do usklađivanje istih s našim mogućnostima, predstavlja veliki izazov na novim tržištima. Tim izazovima uvijek pristupamo pozitivno, te pronalazimo moguća rješenja koja su u većini slučajeva razvijena po narudžbi, te nas to čini izuzetno konkurentima na tržištu”, zaključio je Švraka.