Pivovara Medvedgrad predstavila humanitarno pivo Sretno dijete

Ove godine sva zarada od piva Sretno dijete odlazi u Dječju Udrugu Hrabrost, koja brine o djeci s poteškoćama. Cilj je kuhati ovo pivo svake godine, i svaki put donirati zaradu za različiti humanitarni cilj

137
pivo Sretno dijete

Nakon otvaranja nove pivovare, u Medvedgradu ne miruju već nastavljaju s
predstavljanjem sezonskih piva kojih će u godini kada slave 25. rođendan biti jednako toliko. Najnovije iz te serije je humanitarno pivo Sretno dijete, od kojeg sva zarada ove godine odlazi u Dječju Udrugu Hrabrost, koja brine o djeci s poteškoćama. Cilj je kuhati ovo pivo svake godine, i svaki put donirati zaradu za različiti humanitarni cilj. Kako bi skupili još više sredstava namjeravaju pozvati i ostale pivovare da im se pridruže u ovom projektu.

>>Pivovara Medvedgrad otvorila novi pogon vrijedan milijun eura

“U našem radu imamo puno poteškoća koje se prvenstveno odnose na financiranje naših aktivnosti, kao i nedostatak adekvatnog prostora za održavanje radionica i funkcioniranje Udruge, pa će nam ova donacija biti od velike pomoći. Zahvaljujem Pivovari Medvedgrad koja već niz godina pomaže naš rad“, rekao je Zoran Špehar, predsjednik Dječje Udruge Hrabrost, koja kroz razne zabavne i edukativne aktivnosti pomaže djeci s teškoćama u razvoju i mladima s invaliditetom, jača njihovu samostalnost i samopouzdanje, dok istovremeno razvija svijest o njihovom dostojanstvu i ravnopravnosti u društvu.

“Novovalna” piva

Pivo Sretno dijete je Session IPA, ima 4,1 posto alkohola te 35 jedinica gorčine.  Receptura je rezultat suradnje Medvedgradovog majstora pivara Božidara Kostanjčara i njihovog višegodišnjeg prijatelja Nikole Marjanovića, koji je radio u poznatoj škotskoj pivovari Brewdog, a nakon toga je našao novi izazov kao voditelj operacija i proširenja londonske pivovare Beavertown. Korišteni su hmeljevi iz Bačkog Petrovca, gdje pivarski entuzijasti obnavljaju tamošnja polja ovog čarobnog pivskog začina.

Ime piva je došlo samo od sebe: Sretno dijete je nastavak priče o “novovalnim” pivima iz Medvedgrada, pa je i ovo dobilo ime po poznatoj pjesmi iz toga doba. Etiketa je rad stalnog dizajnerskog dua – Andrea Knapić i Vedran Klemens – a predstavlja igre kojih se rado sjećamo iz vremena kada nije bilo interneta i pametnih telefona.