Deset ponuda za radove na pruzi Križevci – Koprivnica – državna granica

Pristigle ponude su u rasponu od 2,41 milijarde kuna do 3,05 milijardi kuna bez PDV-a, a najnižu ponudu predala je kineska korporacija Sinohydro

223
Križevci Koprivnica

Za natječaj za rekonstrukciju postojećeg i izgradnju drugog kolosijeka na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica stiglo je deset ponuda, a najnižu ponudu od 2,41 milijarde kuna predala je kineska tvrtka Sinohydro Corporation. Riječ je o dionici ukupne duljine 42,6 kilometara.

Ponude su otvorene u petak, 19. srpnja, u sjedištu HŽ infrastrukture u prisutnosti predstavnika investitora i izvođača.

Riječ je o strateškom projektu od javnog značaja za Republiku Hrvatsku i do sada najvećem infrastrukturnom željezničkom projektu u novijoj povijesti Republike Hrvatske koji sufinancira Europska unija, procijenjene vrijednosti investicije od 297 milijuna eura, navodi se u priopćenju HŽ infrastrukture.

Njegovom provedbom povećat će se kapacitet pruga, podići brzina prometovanja modernom dvokolosiječnom prugom te podići razina sigurnosti na koridoru. Na to će znatno utjecati rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka željezničke pruge Dugo Selo – Križevci, projekt vrijedan 196,9 milijuna eura koji je u tijeku te projekt rekonstrukcije i izgradnje drugog kolosijeka na dionici Hrvatski Leskovac – Karlovac, procijenjene vrijednosti radova 315 milijun eura, za koji će natječaj za izvođača radova biti raspisan krajem ove godine.

Riječ je o projektima koji se nalaze na hrvatskome dijelu Mediteranskog koridora koji se proteže od državne granice s Mađarskom preko Zagreba do Rijeke. Njihovom realizacijom u konačnici će biti stvoreni uvjeti za dodatno povećanje opsega tereta u riječkoj luci i za podizanje njezine konkurentnosti.

Ponude u rasponu od 2,41 do 3,05 mlrd kuna

Pristigle ponude za radove na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica u rasponu su od 2,41 milijarde kuna do 3,05 milijardi kuna bez PDV-a.

Ponude su predali:

  • zajednica ponuditelja: Yapi Merkezi Insat, Kolektor Koling d.o.o. – vrijednost ponude 2,87 mlrd kuna (bez PDV-a)
  • zajednica ponuditelja: Comsa S.A.; GCF Generale Costruzioni Ferroviarie S.P.A. – vrijednost ponude 3,03 milijarde kuna (bez PDV-a)
  • zajednica ponuditelja: Strabag AG (Podružnica Zagreb Strabag d.d.); Strabag d.o.o.; Strabag Rail a.s.; OOO RŽD Internešnl – vrijednost ponude 2,98 mlrd kuna (bez PDV-a)
  • zajednica ponuditelja: China Tiesiju Civil Engineering Group Co., Ltd.; China Railway Electrification Engineering Group Co, Ltd. – vrijednost ponude 2,83 mlrd kuna (bez PDV-a)
  • Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S. – vrijednost ponude 2,42 mlrd kuna (bez PDV-a)
  • S.A. de Obras y Servicios, Copasa – vrijednost ponude 3,05 mlrd kuna (bez PDV-a)
  • zajednica ponuditelja: Rizzani de Eccher S.p.A.; SŽ-Železniško gradbeno podjetje Ljubljana d.d. – vrijednost ponude 2,88 mlrd kuna (bez PDV-a)
  • zajednica ponuditelja: Sinohydro Corporation Ltd; Sinohydro Engineering Bureau 4 co. Ltd – vrijednost ponude 2,41 mlrd kuna (bez PDV-a)
  • AVAX S.A. – vrijednost ponude 2,90 mlrd (bez PDV-a)
  • zajednica ponuditelja: DIV Grupa d.o.o.; Integral Inženjering a.d. Laktaši; TSS GRADE, a.s. – vrijednost ponude 2,53 mlrd kuna (bez PDV-a)

Pristigle ponude bit će evaluirane u zakonskom roku, a nakon odabira ekonomski najpovoljnije ponude slijedi potpisivanje ugovora s izvođačem radova.

Izrada projektne dokumentacije za ovaj projekt sufinancirana je također europskim sredstvima, u sklopu programa IPA-e, odnosno Operativnog programa Promet.