Pomozimo mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi da nađu prvi posao

Kako bi pomogla mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi i poručila im da da nisu nevidljivi niti sami, tvrtka Jamnica plus pokrenula je s Otvorenom medijskom grupacijom akciju "Ne gledaj kroz mene"

22
mladi bez roditeljske skrbi

Kada postanu punoljetni, mladi bez odgovarajuće roditeljske skrbi počinju napuštati zajednice u kojima su do tada živjeli, izlaze iz sustava socijalne skrbi i u tom im je trenutku najvažnije pronaći stabilan posao. Udruga Otvorena medijska grupacija pomaže im da izađu na tržište rada i pronađu prvi posao.

“Kada djeca bez odgovarajuće roditeljske skrbi napune 21 godinu, izlaze iz sustava skrbi te ostaju bez podrške i krova nad glavom. Korak u samostalan život jedna je od najvažnijih prekretnica u životu svake mlade osobe, a zaposlenje je ključno kako bi mladi bez odgovarajuće roditeljske skrbi  u tome imali priliku biti uspješni. Poslovni speed date događaj je na kojem izravno spajamo poslodavce i mlade. Na jednom mjestu mladi mogu razgovarati o mogućnostima zapošljavanja s više poslodavaca i to je okosnica našeg programa ‘Iz doma na svoje’. Program smo pokrenuli 2011. kada je bilo mnogo teže doći do poslodavaca nego danas. Više od 150 mladih sudjelovalo je na deset speed date aktivnosti, a mnogi su zaposleni kod željenih poslodavaca. Speed date prate motivacijske radionice, radionice pisanja životopisa i motivacijskih pisama te pripreme za razgovore za posao”, pojasnila je Anita Juka, voditeljica programa i izvršna direktorica Otvorene medijske grupacije.

Uz pomoć u traženju posla, Otvorena medijska grupacija razvija i online platformu za izravnu komunikaciju s poslodavcima i mentorima kako bi mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi pružila kontinuiranu podršku. Organiziraju kulinarske radionice s profesionalnim kuharima na kojima uče pripremati zdrave i ekonomične obroke.

Kako bi pomogla mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi i poručila im da da nisu nevidljivi niti sami, tvrtka Jamnica plus pokrenula je s Otvorenom medijskom grupacijom akciju “Ne gledaj kroz mene”. Prilikom kupnje svakog pakiranja mineralne vode Jana u trgovinama Konzuma diljem Hrvatske odvojit će se dio sredstava za pomoć mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi da pronađu svoj prvi posao. Akcija traje do 31. prosinca 2021. godine.

”Jana nastoji pomoći ranjivim skupinama društva i onima kojima je to najpotrebnije. Ovo je još jedna naša inicijativa u tom smjeru čim pokazujemo da briga o zajednici u kojoj poslujemo nije samo fraza, nego je imperativ i inspiracija za naš brend. Akcijom Ne gledaj kroz mene želimo pomoći mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi da nađu prvi posao i da se lakše snađu na početku svog samostalnog života. Pozivam građane da nam se pridruže i malim znakom pažnje pomognu onima kojima je pomoć potrebna i da im pokažemo da nisu sami”, rekla je Vedrana Vlahović, voditeljica marke Jana u kompaniji Jamnica plus.

“Nadamo se da će ova humanitarna akcija potaknuti sve nas, kao društvo, da razmislimo o podršci koju djeca i mladi zaslužuju tijekom odrastanja i planiranja samostalnog života’, dodala je Anita Juka.

“Mladi su naša budućnost i naša je zajednička dužnost neprestano tražiti načine kojima ćemo ih podržati i pomoći im u njihovom odrastanju i razvoju, osobito kad ona najvažnija, roditeljska podrška izostane. Jako nam je drago kad možemo podržati ovakve važne akcije te pozivam sve naše vjerne kupce da nam se pridruže i tako daju mladima dodatni vjetar u leđa”, poručila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma plus.