Mediji svakodnevno izvještavaju o crnim godinama u kojima je Hrvatsku, u potrazi za boljim poslom, napustio velik broj ljudi. Najviše ih odlazi u Njemačku, a nedavno je objavljeno da se u samo dvije godine tamo iselilo više od 110 tisuća ljudi te da je Hrvatska na petom mjestu po useljavanju u Njemačku.
Uz iseljavanje, poslodavci u Hrvatskoj suočavaju se s nizom izazova – od sve većih problema sezonskog zapošljavanja, nekonkurentskih uvjeta u kojima posluju u odnosu na susjedne zemlje u koje radnici odlaze, visokog poreznog opterećenja plaća…
Kako u takvim uvjetima, kao i medijskoj histeriji koja je nastala zbog problema s radnom snagom, zadržati najbolje u kompanijama i privući nove talente, tema je panel rasprave na Weekend Media Festivalu, koja će okupiti članove uprava i HR direktore najuspješnijih hrvatskih kompanija.
>>Tko je najbolji PR-ovac u hrvatskoj politici doznajte na Weekendu 2019
Koliko su hrvatske kompanije uspješne u upravljanju kadrovima
Direktor programa Weekend Media Festivala, Nikola Vrdoljak najavljuje: „Želimo prezentirati poslovne prakse iz kojih svi možemo nešto naučiti. Znamo da je stanje izazovno, ali ima i sjajnih primjera i mi želimo njima dati prostora da to znanje podijele. Prezentirat će se dobri primjeri kako napraviti poslovno okruženje u kojem najbolji žele ostati i razvijati se. Diskutirati ćemo i koliko je važna uloga i suradnja HR i PR stručnjaka, znamo li raditi dobre employer branding kampanje ili se svemu tek učimo.“
U Rovinju će biti prezentirano i prvo veliko istraživanje agencije 404 i Hendala o tome koliko su najveće hrvatske kompanije uspješne u upravljanju kadrovima. Saznat ćemo raste li značaj HR odjela u kompanijama, imaju li poziciju u Upravi ili su i dalje samo „kadrovska služba“. Koliko se kompanije u Hrvatskoj bave employer brandingom te surađuju li s PR-om i marketingom kako bi te kampanje komunikacijski bile što atraktivnije.
Istraživanje će pokazati i u kojem su stanju interne komunikacije u kompanijama, koliko su važna materijalna prava zaposlenika, kako se privlače najbolji talenti i koje su razlike među generacijama zaposlenika.
>>Kako odgajati djecu u digitalno doba
Najveći regionalni festival komunikacija je, osim po zanimljivim predavanjima te provokativnim i konstruktivnim raspravama o trendovima u medijskoj industriji, poznat i kao mjesto najbolje zabave. Ovogodišnji 12. Weekend Media Festival koji se održava od 19. do 22. rujna tako u Rovinju donosi pomno osmišljen glazbeni program u duhu Woodstocka, iz vremena kad je glazba postala umjetnost i sredstvo otpora.
Uz to, svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstavit će najvažnija regionalna digitalna nagrada – SoMo Borac.
Zato požurite s prijavama za Weekend Media Festival jer povoljnije kotizacije u prodaji su do 31. kolovoza.