Amazon otvorio svoju prvu internetsku trgovinu živežnih namirnica

Pandemije je potaknula snažan rast prodaje živežnih namirnica putem interneta, a zahvaljujući snažnom razvoju svoje internetske prodajne mreže Amazon bi mogao znatno povećati tržišni udjel

82
Amazon Whole Foods

Amazon je otvorio prvu internetsku trgovinu Whole Foods koja pokriva dostavu za narudžbe isključivo na području Brooklyna, objavio je CNBC. Trgovina nije otvorena za javnost, već samo za zaposlenike Amazona. O planovima za otvaranje trgovine počelo se govoriti prošle godine, ali tada se nije znalo da će to biti isključivo internetska trgovina.

Whole Foods je lanac trgovina specijaliziran za prodaju prirodne i organski proozvedene hrane koji posluje u sastavu Amazona. Tvrtka je osnovana 1978. i sjedište joj je u Austinu, u Teksasu, a Amazon ju je preuzeo 2017. godine. Ima oko 400 fizičkih trgovina u SAD-u, Kanadi i Ujedinjenom Kraljevstvu.

Pandemije je potaknula snažan rast prodaje živežnih namirnica putem interneta, a zahvaljujući snažnom razvoju svoje internetske prodajne mreže Amazon bi mogao znatno povećati tržišni udjel.

>>Kako je epidemija promijenila naše kupovne navike

Prije pandemije online prodaja živežnih namirnica je rasla, ali uvriježene navike kupaca priječile su da usluga bude široko prihvaćena. Pamdemija je to stubokom promijenila i mnogi potrošači okrenuli su se online narudžbama živežnih namirnica. Previđa se da će do kraja ove godine gotovo polovica američkih potrošača kupovati živežne namirnice putem interneta.

Ako s Amazonova nova trgovina pokaže uspješnom, tvrtka bi mogla isti model, lokalne online trgovine, primijeniti u drugim većim američkim gradovima kako bi povećala prodaju, s obzirom na to da zbog krize popularnost internetskih trgovina živežnih namirnica i dalje raste.

Osim toga, Amazon bi mogao nadopuniti postojeću lepezu svojih usluga koja uključuje Amazon Fresh, Amazon Pantry i Amazon Prime Now, kako bi proširio svoju internetsku mrežu za prodaju živežnih namirnica nudeći pod brendom Whole Foods specifične proizvode kupcima u ciljanom području.

Takav pristup omogućio bi Amazonu da poveća svoj tržišni udio kroz akviziciju novih kupaca, a istovremeno bi zadao udarac konkurentima poput Walmarta, koji je nedavno uveo program članstva koji uključuje besplatnu dostavu namirnica.